תושבי העיירה היפנית אינאקדאטה Inakadate, מייצרים יצירות מופת חקלאיות אמיתיות, בשדות האורז שלהם. זאת באמצעות גבעולי האורז הסגולים, צהובים ובשילוב עם הזן הירוק המסורתי יותר.

בשנת 1993, ביקשו התושבים להחיות את האזור ולהעצים את התיירות בעיירתם ובחרו ליצור אמנות בשדות האורז רחבי הידיים שלהם, באמצעות שבעה סוגים שונים של אורז בצבעים שונים. למעלה מאלף מתנדבים מקומיים יוצאים לשדות מדי שנה, כדי לעזור בתהליך השתילה. בחודש אפריל של השנה, מתקיימת אסיפה בה מחליטים על נושא העיצוב לשנה הבאה. נציגי הכפר יוצרים מודלים דיגיטליים בסיסיים של הנושא הנבחר, אשר לאחר מכן עוברים עידון וליטוש על ידי מורי האמנות המקומיים, לציורים מורכבים יותר. לאחר מכן מציבים סימונים בשטח וממפים כל ציור לפני תחילת השתילה. תהליך זה יכול לארוך עד שלושה חודשים. כל ציור מתפרס בשטח של 15,000 מ”ר ומציג לעתים קרובות נושא מורשת ופולקלור מקומי, כמו האגדה של יאמטה לא-אורוצ’י (הנחש עם שמונה לשונות המזלג) המתעמת עם אלי הים והסערות, שינטו וסוזאנו. לאור הפופולריות שהתצוגה צברה, החלו להופיע גם נושאי ציורים מערביים מיתולוגיים, כמו סצנות מהסרט “חלף עם הרוח”, “מלחמת כוכבים” ודמותה של מרילין מונרו.
יותר מ -150,000 אנשים פוקדים את אינקדאטה מדי שנה, כדי לראות את אומנות שדות האורז המדהימה של אנשי העיירה. הכפר עצמו, אגב, מונה רק 8,700 איש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
אמנות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
גנים יפים באמנות
אמנות
גנים יפים באמנות
הגן של האמן Claude Monet, בעיירה Giverny, צרפת ממייסדי האימפרסיוניזם הצרפתי, בילה שנים רבות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
אמנות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*