בתוככי בית וויקטוריאני אשר בלב Birkenhead, Merseyside, מסתתר אוצר אמנותי, מלא יצירתיות ותשוקה, שהיה חבוי במשך עשרות שנים. זהו הבית של Ron Gittins, בית מגורים קונבנציונלי שהפך על ידו למקדש של אמנות, השואבת ממעיינות של תרבויות עתיקות ויופי קלאסי. הבית, נמצא כעת תחת פיקוחה של קרן Wirral Arts and Culture Community Land Trust.

 

במשך 30 שנה עמל חובב האמנות היצירתי, כדי להמיר את ביתו השכור לווילה קלאסית, מכסה כל סנטימטר בפנימה, בציורי קיר, פסלים ואמנות בהשראת מצרים העתיקה, יוון, רומא וקלאסיקה רומנטית אחרת. את המטבח שלו, למשל, הוא עיצב בהשראת היכל רומי.
גיטינס הקיף עצמו באמנות והתענג עליה בעצמו ולמעשה לא שיתף איש בחוויה הפרטית שלו, עד מותו ב-2019, אז נחשף עולמו הנסתר למשפחתו.
רונלד ג’פרי גיטינס (1939 – 2019), לא היה תושב רגיל בשכונה, הוא היה פרפורמר, לבוש תמיד במלבושים שהיו משתלבים יפה בדרמה שייקספירית או בחיי הרנסנס. הבית שלו, הקרוי כיום Ron’s Place, הוא ההתגלמות המרחבית של רוחו האקסצנטרית, אשר זוכה להערכה ציבורית ומבקשת לשמור עליו כמקור השראה לציבור. המורשת שלו, אכן, מוכיחה את כוחה של האמנות לשנות חללים, חיים וקהילות, בית שהוא התרסה נגד היומיומי ותזכורת לשמחה שניתן למצוא ביצירה ללא מעצורים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
מקומות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
מקומות
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
מקומות
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*