העיצוב האמנותי בעבודת יד (craft), זוכה בשנים האחרונות לביקוש הולך וגובר ועתה עומד להיפתח גם אצלנו בארץ, במרכז השרון הכפרי, מתחם תוסס של יצירה ישראלית. יוצרים איכותיים, אשר עברו את וועדת הקבלה של אוצרי המתחם, מקימים עתה סטודיו-גלריות במתחם, אשר יאפשרו לנו, הקהל הרחב, לרכוש ולהזמין מהם מוצרי עיצוב מקוריים, לתמוך ביצירה המקומית כחול-לבן וגם לזכות במתנה אישית ומיוחדת רק לנו.

בעידן העיצוב המודרני שלנו, אנחנו רואים בשנים האחרונות שובע מהבתים המינימליסטים, קרים וחסרי נשמה ואנשים מבקשים לחזור לתחושת “הבית” שבעבר.
בעידן הכפר הגלובלי, כשבכל העולם לובשים את אותם מותגים ומשתמשים באותם מוצרים מתועשים, אנשים כמהים למוצרים עם אישיות ומיוחדים לאינדיבידואליות שלהם, שנעשו בעבודת-יד – רק להם. למוצרים שנעשו במלאכת יד, יש את האיכות של אובייקט אמנותי נחשק, יחד עם הפרקטיות של המוצר המעוצב והשימושי.
רק טבעי שישראל תאמץ את המגמה העולמית. לנו הישראלים יש מסורת עבר עתיקת יומין של עבודת-יד, עוד מימי התנ”ך, לצד המוניטין של נושאי דגל הקדמה הטכנולוגית ופיתוח ההיי טק.

 

השילוב בין ייצור ותצוגה במקום – מאפשר להיחשף לעשייה של האמנות ולרכוש אותה ישירות מהאומן ללא פערי תיווך

 

d+a כפר האומנים והמעצבים של השרון:
יוצרים ומוכרים

במתחם (Design+Art) d+a, המשתרע על שטח של כדונם, בסביבה כפרית, מזמינה ומלאת השראה במרכז השרון (ליד הוד השרון), אפשר יהיה בחודשים הקרובים, לפגוש תמהיל של סדנאות סטודיו וגלריות של אומנים ומעצבים איכותיים, אשר נבחרו בקפידה על ידי אוצרי האתר.
יוצרים – ומוכרים:
השילוב של סטודיו וגלריה – ייצור ותצוגה – מאפשר לקהל להיחשף לאמנות בעשייה, לתהליכי ייצור ולרכוש פריטי אמנות נחשקים ישירות מהאומן ללא פערי תיווך, גם בהתאמה או בהזמנה אישית (ריהוט משלים, גופי תאורה, ציור ופיסול, חרשות עץ, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, טקסטיל, אמנות דקורטיבית, אקססוריז ועוד).

 

 

נותרו סטודיו / וגלריות להשכרה לאומנים ומעצבים:

ניתן לשכור סטודיו ליצירה – ו/או גלריה לתצוגה במתחם, מותנה באישור ועדת קבלה.
במתחם מבחר שטחים בגדלים גמישים המתאימים לכל תקציב, בנויים או לא בנויים, פרטיים או משותפים (לנוחיותכם ולצרכיכם, לחודש או לשנה, ניתנים להגדלה או הקטנה, כולל חדר ישיבות, מטבחון ושירותים משותפים).

לפרטים (ללא התחייבות) –
טלפון / ווטסאפ 050-6456171
dna.land2024@gmail.com

מועמדות לפתיחת סטודיו/גלריה: יש לשלוח תיק עבודות, הכולל רקע מקצועי ולציין דרישה לסטודיו ו/או גלריה ושטח מבוקש.

 

 


היזמים

d+a חברת המדיה האיכותית הגדולה בישראל, בעיצוב ואדריכלות, המספקת תוכן למאות חברות נדל”ן, אדריכלים ומעצבים, באמצעות מגזין דומוס d+a, אירועים ותערוכות.
האוצר ראשי הוא היזם גיורא אוריין, אשר יצר מפעלים חלוציים הבולטים בתחומם, לקידום היצירה הישראלית בארץ ובעולם וחיבור של אדריכלות, עיצוב ואמנות – לנדל”ן ולשווקים מסחריים. ביניהם:
חנות העיצוב סוהו, חנויות “הרובע” ביפו, חנות העיצוב הישראלי הראשונה בישראל (רמה”ש), לצד פעילות ציבורית לקידום הענף בתחרות “אות העיצוב הישראלי“. זכיין המגזין הבינלאומי domus בישראל.
אמני הבית מעמידים לרשות היזמים, מעצבי הפנים, אדריכלים והקהל הרחב, אומנות בלעדית של יוצרי הבית הייחודיים שלנו, בהתאמה אישית וספציפית לפרויקטים. אנו מחברים שווקים, אמנים ובעלי מלאכה, לקידום אמנות נגישה במחיר סביר.

כל התמונות להמחשה בלבד

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
רשמים מתערוכת העיצוב הבינלאומית במילאנו 2024
תרבות
רשמים מתערוכת העיצוב הבינלאומית במילאנו 2024
  מאות אלפי אדריכלים, מעצבים, ספקים וחובבי עיצוב נלהבים מכל רחבי הגלובוס, הציפו במחצית
בית פיקסל / אנדרמן אדריכלים
תרבות
בית פיקסל / אנדרמן אדריכלים
  מיקום: תל אביב, ישראל שנת בניה: 2022 צילום: עמית גירון      
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
תרבות
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
  בני הזוג, היא בעלת בוטיק אופנה, והוא בעסקי הנדל”ן, להם 2 ילדים, שאחד

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*