האמן היפני Haruhiko Kawaguchi, עוטף בניילון ואקום ("שרינק"), נושאים כמו זוגות ואהבה, אינדיבידואליות, לייפסטייל, תקשורת ואינטימיות, בתוך ואקום אטום, בחיבוק אינטימי גם אם מאולץ, כור היתוך אנושי, עם קרבה הדוקה אך חונקת, נלהבת שהופכת מיוסרת.

בפרויקט שנקרא Flesh Love Returns, הוא הסתובב בברים בשיבוייה ובחר בבני זוג אקראיים, המגיעים מכל תחומי החיים – מוזיקאים, רקדנים, חשפניות, אנשי עסקים, מובטלים וכו ‘. זוגות במגוון עשיר של גילים, גזעים ואורחות חייו, המשקפים את האופי האוניברסלי של האהבה. הוא צילם את הזוגות במקום שהם בחרו, חלק מהזוגות בחרו בחדר בבית שלהם, אחרים במסעדה בה הם נפגשו לראשונה – ואז הוא ארז אותם בניילון. לטעמו, זה הדיוקן המהותי והאולטימטיבי של זוגיות.

הפרויקט שלו התפרסם גם מחוץ ליפן וזוגות מהולנד, בלגיה , הונג קונג, מארה”ב, אוסטרליה וגרמניה, הגיעו אליו לטוקיו, בכדי להיארז על ידו בניילון ולהצטלם. הצילום, אגב, חייב להתבצע תוך 10 עד 20 שניות, בכדי להימנע מסיכון הדוגמנים בחנק. האהבה אצלו היא קלאוסטרופובית.
עתה הוא מכוון למשהו גדול יותר וביצירה חדשה שלו, הוא עוטף בוואקום בית שלם. “הבאתי זוגות למקום בו הלכו לדייט הראשון שלהם ואטמנו אותם שם בוואקום”, הוא אמר. “הפעם החלטתי לאטום לא רק אנשים, אלא גם את הרקע. מקום מיוחד בשביל זוג, משקף גם כן את האישיות שלהם ואת הקשר שלהם לחברה”.

עם זאת, קוואגוצ’י מצפה שכל צופה ימצא משמעות משלו בעבודותיו. “נשאלתי פעם אם אני מבטא את המציאות החונקת של הנישואים, על ידי אריזת הזוגות בוואקום”, הוא צוחק “אני מניח שאפשר לפרש את העבודות כפרשנות חברתית יותר ממה שהתכוונתי. אבל זה מצחיק לקחת משהו מטופש כל כך ברצינות. אני מנסה לעשות משהו מטופש שילד היה עושה”.
בראיון אחר הוא אומר “אני רוצה להביע אהבה באמצעות העבודה שלי. כי כל דבר בעולם מבוסס על אהבה. רק לאהבה הכוח לאחד את הכל, גם גזעים שונים של בני אדם, השונים זה מזה. בהתבסס על הרעיון הזה, התחלתי לארוז לא רק בני זוג שאוהבים אחד את השני, אלא גם את כל מה שמסביבם. בסופו של דבר הנוף שסביבם כולו ארוז בוואקום ויוצר דימוי שבו כל העולם הוא קיום אחד”.

Flesh Love

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
גנים יפים באמנות
אמנות
גנים יפים באמנות
הגן של האמן Claude Monet, בעיירה Giverny, צרפת ממייסדי האימפרסיוניזם הצרפתי, בילה שנים רבות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
אמנות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
אמנות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
  במשך 30 שנה עמל חובב האמנות היצירתי, כדי להמיר את ביתו השכור לווילה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*