סדרת צילומי גיל ההתבגרות האלגנטית הזו, עוקבת אחר צעירה עם תסמונת דאון כשהיא חווה אהבה, חברות וקשרים מטפחים עם אמה והטבע.

בתצלומים של Snezhana von Büdingen, סופי נחה באמבט, בחוץ, בחווה המשפחתית שלה באיילנסטדט, גרמניה. סוס לבן, צבוע באור מנומר, נשען קרוב ומזהיב את הרגע הצנוע הזה ברמז של קסם.
“מה שראיתי הניע אותי לצלם את הסדרה”, אומרת סנשנה פון בורדינגן, הצלמת ילידת רוסיה שתיעדה את סופי מאז 2017. “באותו רגע ראיתי את הטוהר והחיים בהרמוניה עם הטבע; את מה שסופי מתארת ​​כל כך טוב.”
בסדרה המתמשכת Meeting Sofie, פון ברדינגן מרימה רעלה כדי לחשוף את המהות היפה והפיוטית ביותר של אישה צעירה עם תסמונת דאון.
השתיים נפגשו ממש לאחר שסופי סיימה את בית הספר בגיל 18, באופן טבעי חלק מהעבודה תקשרה כסיפור של גיל ההתבגרות. לפעמים סופי נראית תמימה בצעירותה כאילו נקטפה מדפי האגדה ובכל זאת אנו רואים אותה גם בעמידה נועזת, בוהה ישירות במצלמה תוך שאיפת סיגריה, בלי להתנצל.
רוב ימיה מתנהלים באחוזה רחבת ידיים המספקת פטינה מפוארת של צבע, מרקם ושרידים אמנותיים, שהועברו דרך משפחתה, סוחרי עתיקות ידועים. לעיתים נראה שסופי שקועה בתוך עולמה הפנימי שלה, בין אם היא לבדה ובין אם היא יושבת בשולי התמונה, בבילוי אגבי עם אחיה וחבריה.
“מציאת בן זוג זה הכל עבור סופי.” פון ברדינגן היתה שם באותה נקודת מפנה כדי לתעד את הגיחה הראשונה שלה לאהבה. לדייטים תפקיד חשוב עבור ביצועים חברתיים וקוגניטיביים כאשר אנשים גדלים לבגרות וזה נכון באותה מידה לגבי אנשים עם תסמונת דאון. כל בני האדם מצפים להם. נושאים כמו חברות, ביגוד ודייטים, הם בעלי חשיבות שווה לכולם, ללא קשר ליכולת. הדבר היחיד שמשתנה הוא ההזדמנות להשיג מטרות אלה.

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
אמנות
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
ביירות, לבנון: קבוצה קטנה של מעצבים בשם Dihzahyners, אשר שמם לקוח מאיות פונטי של
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
אמנות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
גנים יפים באמנות
אמנות
גנים יפים באמנות
הגן של האמן Claude Monet, בעיירה Giverny, צרפת ממייסדי האימפרסיוניזם הצרפתי, בילה שנים רבות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*