הלהט שלה, הכבוד והאהבה לתרבויות ולמסורות שונות, ניכרות בעבודתה של Biljana Jurukovski, צלמת המתעדת את היופי האנושי בחלק מהמקומות המרוחקים ביותר בעולם.

הלהט שלה, הכבוד והאהבה לתרבויות ולמסורות שונות, ניכרות בעבודתה של Biljana Jurukovski, צלמת המתעדת את היופי האנושי בחלק מהמקומות המרוחקים ביותר בעולם. הסדרה האחרונה שלה, המתפרסמת באתר שלה, מנציחה את היופי עוצר הנשימה של שבטי סורי / סורמה אתיופיה, אשר ידועים בקישוט פניהם, גופם ושיערם, עם צבע שהם מפיקים מריסוק סלעים, פרחים, פירות וענפים, כדרך לחבר עצמם לטבע המקיף אותם: נוהג הנובע מהאמונה שהוא יעניק להם חיים ארוכים ומשגשגים.
על רקע שחור פשוט, Jurukovski שואבת צבעים מרהיבים, הבעות שובות לב, ממושאי הצילום המדהימים שלה. כל פרופיל הוא מחווה ליופי, לאינדיווידואליות ולחוזק של נשי השבט, המאתגר את סטנדרט היופי הקונבנציונאלי שאנחנו בוחנים איתו יופי בתרבות שלנו. עבודתה מעודדת דיאלוג של גיוון, מראה לנו כי “אין דבר יפה יותר מאשר להיות שלם עם עצמך”.
הצלמת נולדה במקדוניה וכיום היא חיה ועובדת בסידני, עבודתה מעוררת תשומת לב רבה בסצנת הצילום העולמית, לאחר שזכתה במספר פרסי הצילום ברחבי העולם.

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
פסלי העץ הממוחזר של יסמין גור, מעלים זיכרונות ומשחזרים חיים
אמנות
פסלי העץ הממוחזר של יסמין גור, מעלים זיכרונות ומשחזרים חיים
    כבתם של אדריכל וציירת ממייסדי העיר ערד, פיתחה הפסלת יסמין גור, כבר
ענקי קליפות העץ של אתי גדיש דה לנגה
אמנות
ענקי קליפות העץ של אתי גדיש דה לנגה
  כל עבודה חדשה מהווה עבורה אתגר, איתה היא יוצאת למחקר מלווה ברעיונות וסקיצות,
הפגנות בבוסטון למען שחרור – עולם התרבות מהצייר רנואר
אמנות
הפגנות בבוסטון למען שחרור – עולם התרבות מהצייר רנואר
קבוצה של מפגינים קולניים, התגודדו ביום שני בשבוע שעבר, מחוץ למוזיאון Museum of Fine

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*