הצייר הריאליסטי Vincent Giarrano (61) מקונטיקט, אומר "בעבודתי, הריאליזם אינו מוגבל לדימוי בלבד, אני מעביר אותו גם למושג. אני מצייר את מה שמדבר אליי כחוויות חיים אמיתיות. אני רוצה שהצופה שלי ירגיש את איכות החיים בסצנות שלי. אני אוהב את השינוי המתמיד שמתרחש בניו יורק ואיך צעירים מגיעים אליו ומשנים דברים כדי להפוך את העיר לשלהם. היבט מרכזי נוסף בעבודתי הוא, שמאחר והעיניים שלנו רואות דברים בצורה מאוד מסוימת, העניין שלי הוא ליצור רושם אמין יותר."

ג’יארנו נולד בבאפלו, ניו יורק ב-1960. הוא החל לצייר כבר בגיל צעיר, למד באוניברסיטת מדינת ניו יורק ועשה תואר שני באוניברסיטת סירקיוז. למרות השכלתו הגבוהה באמנות, הוא עבד בתום לימודיו כמאייר קומיקס ואיור לסרטים ואנימציה. הוא בילה 17 שנים באיור חוברות קומיקס, עבור כל חוברות הקומיקס הגדולות והידועות וכשהענף גווע, הוא חזר לציור וגילה את הריאליזם הקלאסי ואת John Singer Sargent (צייר דיוקנאות אמריקאי וירטואוז מהמאה ה-19). הוא החליט שעבודתו תהיה עבודה אמיתית, כנה ומהותית יותר, משמעותית לאנשים – למצוא אמת, מבחינתו “החיים” הם אמת. כך הוא עבר מאמנות מסחרית לאמנות יפה.

 

John Singer Sargent

 

ג’יאראנו מוצא יופי ואמת באנשים ובמקומות אקראיים ויוצר ציורים ריאליסטיים מהחיים המודרניים. “אני אוהב לתפוס רגעים חולפים בחיים האמיתיים.” הוא בעיקר מצייר דמויות ונוטה להימשך לנשים כנושא – הלבוש שלהן מושך אותו במיוחד. ניתן למצוא בעבודותיו גם פרטים אדריכליים. “האדריכלות ההיסטורית בניו יורק מלאה באופי”. הנופים העירוניים שלו מזכירים את אדוארד הופר  והקומפוזיציות שלו רגועות, אך מלאות הבעה.

לאתר האמן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
אמנות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
אמנות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
  במשך 30 שנה עמל חובב האמנות היצירתי, כדי להמיר את ביתו השכור לווילה
פסלי ידיים במקדש של אל הרגליים
אמנות
פסלי ידיים במקדש של אל הרגליים
           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*