תערוכה בשטח של אלפי מ"ר, מצוירת ביד של האמנית Alexa Meade, יוצרת חוויות המטשטשות את הגבול בין מציאות לדמיון בנוסח לואיס קרול.

חברת התוכן Catching Flights, מציגה את התערוכה Wonderland Dreams מאת האמנית Alexa Meade, חווית אמנות אינטראקטיבית חדשה, הפתוחה לקהל עד אפריל 2023, בשדרה 529, ניו יורק.
האמנית מביאה לחיים את סיפור הרפתקאותיה של אליס בארץ הפלאות, באמצעות מיצבים אמנותיים, מצוירים בתלת ממד בחלל התערוכה. המבקרים מוזמנים ליפול ל”בבור הארנב”, לתוך עולם של גני ורדים סודיים ומסיבות תה מטורפות; הגלריה החיה תישא אותך לתוך סצנה גחמנית שמטשטשת את הגבולות בין אמנות למציאות.
האמנית ציירה ביד את העולם הדמיוני על כל חלל התצוגה, כולל רצפות ותקרות, בסגנון הציור התלת-ממדי האופייני שלה שגורם לעולם האמיתי להיראות כאילו הוא יצירת אמנות דו-ממדית. חדרים לכאורה אינסופיים, מאפשרים לצופים לטייל בזמן ולמצוא לעצמם טיול אישי משלהם מלא פלא והנאה. המבקרים הם למעשה חלק מהיצירה, המתפתחת ללא הרף, מדמיינת מחדש את החלל כהשתקפות חיה ונושמת של אלה שהופכים לחלק ממנו.
התערוכה במרכז מנהטן, בפינת השדרה החמישית ורחוב 44, Midtown Manhattan – 5th Avenue / 44th Street (צעדים ספורים מפארק בראיינט, תחנת גרנד סנטרל, מרכז רוקפלר, תיאטראות בברודווי וטיימס סקוור). החלל שלה כולל גם בר יין מצוייר ובית קפה, הפתוחים לכל קהל, עם או בלי כרטיס לתערוכה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
אמנות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
אמנות
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
אמנות
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*