האמן בעל השם העולמי Mr Doodle (מר קישקוש), פתח בימים אלה (ועד יוני הקרוב) תערוכת יחיד במוזיאון לאמנות בשנחאי . התערוכה חסרת התקדים, ששמה "מר קישקוש מאוהב" Mr Doodle in Love, חוגגת מסע רומנטי של האמן וכוללת 108 ציורים חדשים לחלוטין.

מר דודל פרץ את גבולות בד הקנבס לפני 5 שנים והחל לצייר על רהיטים, קירות ואפילו מסעדות ובתי ספר, התערוכה מאפשרת למבקרים להתרשם מקירות המכוסים מהרצפה ועד התקרה בעבודתו.
השפה החזותית הזו של מילוי חללים באשכולות צפופים של דמויות, הדפסים וחפצים שגדלים ומתרבים ללא הרף, נודעה בשם DoodleWorld. מעבר לפן האמנותי שלה, יש בה גם פן מדיטטיבי וטיפולי. מר דודל מפיץ באמצעותה תחושת התרוממות רוח, אושר ואהבה. “הכוונה שלי תמיד הייתה ליצור שפת שרבוט אוניברסלית שיכולה למשוך אנשים מכל העולם”, הוא מסביר. אם לשפוט על פי התורים הארוכים לתערוכה שלו בסין והמהירות בה נמכרים הכרטיסים ליה, הרי שבמשימה הזו הוא הצליח.
לצד עבודותיו, המבקרים מקבלים גם הצצה לחייו – התערוכה עוקבת אחר מהלך חייו, נישואיו עם האמנית גברת דודל (אלנה קוקס) וכיצד מערכת היחסים ביניהם שינתה את ציוריו מבחינת נושא, כיוון יצירתי ושימוש בצבע, המראה היא רעייתו הכניסה צבע לחייו ולחייהם בכלל.
חלק נוסף בתערוכה הוא The Mr Doodle Living Room. באזור זה מעטרים את הקירות והרהיטים במדבקות DoodleWorld וזה כאילו עברתם לתוך אחד מציורי הקיר שלו, בנוסף אתם יכולים ליצור אינטראקציה עם תהליך היצירה שלו על ידי הוספת מדבקות שתקבלו בכניסה ואם התערוכה השרתה עליכם אווירה רומנטית, עלו לקומה השנייה, שם תוכלו לצבוע לבבות של אהבה בעפרונות שסופקו במיוחד.

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
אמנות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
  במשך 30 שנה עמל חובב האמנות היצירתי, כדי להמיר את ביתו השכור לווילה
פסלי ידיים במקדש של אל הרגליים
אמנות
פסלי ידיים במקדש של אל הרגליים
           
יצירת אדמה מונומנטלית באבו דאבי
אמנות
יצירת אדמה מונומנטלית באבו דאבי
  היצירה “Self Similar” (משהו כמו “דומה לעצמי”), מוצגת באיחוד האמירויות הערביות כחלק מתערוכה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*