ספקית שירותי הבריאות המובילה של אוסטרליה Medibank, מיישמת את שירותיה גם עם עובדיה. משרדיה הראשיים משקפים את ערכי אורח החיים הבריאים של הארגון. בשיתוף עם הסטודיו לאדריכלות Hassell, הבניין מקדיש חלק נכבד לבריאות ונושאים כגון פסיכולוגיה של העובד, פעילות גופנית לאורך כל היום, מדרגות ורמפות המאפשרות לצוות ולמבקרים לנוע בחופשיות ובאופן אינטואיטיבי בין קומות משרדים, יוצרים צורה חדשה של עבודה וייצוג לחזון הבריאות המשולש של Medibank כמרגוע הוליסטי לנפש, גוף ומעורבות חברתית.

 

1573_24-04-2015_3709

 

Medibank עוסקת בקידום בריאות טובה יותר עבור כולם. זה כולל את האנשים שבאים לעבוד כל יום ב-Medibank, במשרד הראשי החדש שלה ברובע Docklands של מלבורן. מקום העבודה החדש היה חלק מתכנית לשינוי תרבותי חשוב עבור חברת ביטוח הבריאות הגדולה ביותר באוסטרליה Medibank , שמטרתה ליצור בריאות טובה יותר עבור חבריה, העובדים והקהילה. השאיפה שהניעה את Medibank, הייתה ליצור את אחד ממקומות העבודה הכי הבריאים בעולם, בגישה המציבה את הבריאות הנפשית ופיזית של האנשים בלבה.

 

1573_24-04-2015_2786

 

יש לעובדים ב-Medibank חופש אמיתי לבחור איך ואיפה הם עובדים. עם מחשבים ניידים וטלפונים ניידים ביד, הם יכולים כעת לבחור מתוך יותר מ-26 סוגים של סביבות עבודה. תאורת יום טבעית בסביבת העבודה תומכת בקצב הגופני של העובדים. עובדים שרוצים אימון נמרץ יותר במהלך היום, עושים שימוש במגרש הספורט של החברה. המטבח המשותף של העובדים מקדם אכילה בריאה. רמפה מהכניסה הראשית ברחוב, מאפשרת לעובדים גישה קלה ואחסון אופניים בדרכם לעבודה. המקום משלב מספר עצום של צמחים, ישנם 2,300 בתוך המבנה ו -520 בחזית, כמו גם שני קירות ירוקים ברחוב, בגובה 25 מטר. העיצוב עם הקימורים של הבניין עצמו הוא רך, אנושי יותר. החזית מעוצבת בניגוד מוחלט לאופי המוצק ובלתי חדיר של מגדלים רבים בעיר.

 

1573_28-04-2015_7332

 

ארבעה חודשים אחרי הקמתו, 79% מהעובדים דיווחו שהם עובדים בשיתוף פעולה גדול יותר ו -70% אמרו כי הם מרגישים בריאים יותר. 66% מהעובדים אמרו שהם פרודוקטיביים יותר ושיעור ההיעדרות מעבודה פחת ב- 5%.

 

1573_24-04-2015_9041

 

לכל הכתבות בקטגוריית דומוס
+כתבות מומלצות
על פשטות ועל גדולה
דומוס
על פשטות ועל גדולה
  התכנית האדריכלית צימצמה בכל מה שלא רלוונטי, בכדי להתמקד בבניין עצמו. עם זאת,
מלון בתוך סילו, דרום אפריקה
דומוס
מלון בתוך סילו, דרום אפריקה
חלק אחר של הסילו, הפך לבית מלון – silo hotel. המלון החדש שוכן בתוך
אריכטקטורה המשמשת כנוף
דומוס
אריכטקטורה המשמשת כנוף
מרכז תרבות ציבורי זה, נבנה באזור עוני, בו השתוללו בעבר כנופיות של סוחרי סמים,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*