חוקר הארצות הבריטי Leo Houlding, כבש לא מעט פסגות. הוא עושה זאת מאז שהיה בן 10 ובבגרותו, ניהל משלחות רבות שיצאו לטפס על הרים ברחבי הגלובוס, כולל לפסגת האוורסט, הפסגות הארקטיות באנטארקטיקה, יוסמיטי בארה"ב ובג'ונגלים של דרום אמריקה.

עתה, ליאו ההרפתקן חגג את יום הולדתו ה-40 עם ג’סיקה אשתו (41) ושני ילדיו, ג’קסון ופריה וזאת בצורה שהוא הכי אוהב – הוא לקח את משפחתו לגג העולם, כדי שירגישו בעננים: המשפחה בילתה יחד ארבעה ימים בטיפוס על הרכס הצפוני של Piz Badile, חלק מהאלפים הציוריים על גבול שוויץ ואיטליה.
למרות היותם רק בני שלוש ושבע, בהתאמה, Jackson ו-Freya, טיפסו בהצלחה על הפסגה הזו, שגובהה כמעט 3,500 מטר. Freya הקטנה היא כעת האדם הצעיר ביותר שטיפס על Piz Badile ללא עזרה וג’קסון הוא האדם הצעיר ביותר שהגיע אי פעם לפסגה בגובה כזה.
פרייה בת השבע צלחה את הטרק בכוחות עצמה וג’קסון בן השלוש נישא רוב הדרך במנשא התרמילים של אמו. לקח למשפחה מספר ימים להשלים את הטיפוס והם בילו את הלילה הרביעי בבקתה על צוק.
פרייה אמרה שזה היה גם מפחיד וגם מהנה והייתה מאוד גאה בעצמה.
אמא ג’סיקה, רופאה במקצועה, אמרה שהיא לא תמליץ ל”משפחה רגילה לעשות את הטיול. לאנשים רגילים זה אולי נראה עיסוק מסוכן למדי, אבל הדאגה היחידה שלי הייתה שהילדים ייהנו. בעלי הוא יוצא דופן מבחינת היכולות שלו, הוא מקצוען, בוודאי שלא הייתי מייעצת למשפחה רגילה לעשות את הטיול הזה”. Piz Badile הוא הר ברכס Bregaglia אשר באלפים והוא מתנשא לגובה של 3,400 מטר. בשנת 2004, המטפסים הבריטים ג’ולס קרטרייט, בן 29 וג’ולי קולבר, בת 43, נפלו אל מותם בזמן שהם טיפסו על הפיז באדיל.
המשפחה מזיזת ההרים הזו, טיפסה בעבר על כמה הרים גבוהים בבריטניה וברחבי אירופה וגם בארה”ב, כולל Triglav בסלובניה, גלישה במורד Les Grandes Platiers בפליין וקמפינג בן שבועיים באזור הפראי של הרי וויומינג.
לאחר הסנפלינג וצעידה ארוכה בת חמש שעות בנוף המרהיב לעמק סן מרטינו באיטליה, הם עלו למונית בדרך לעיירה Bregaglia, בדרך לטרק בהרים הגבוהים ביותר של מונטנגרו “אבל זה לא יהיה תובעני כמו שהיה לנו בפיז באדיל”, אומרת ג’סיקה.

https://www.leohoulding.com/

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
השראה
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
השראה
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
השראה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
  הפעם זהו מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, שבונה על האי קוואי בהוואי, מתחם יוקרתי

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*