בית קפה נושאי, עושה שימוש הראשון בעולם, בקיפודים, נפתח ברובע הבילויים Roppongi, בית הקפה נקרא 'הארי' - משחק על המילה 'קיפוד' ביפנית.

קיפודים לא גדלים ביפן, אבל היפנים קונים אותה כחיית מחמד, כי הם מטורפים על כל דבר חמוד.
תמורת 1,000 ין (משהו כמו 50 ש”ח), יכולים אנשים המחשיבים עצמם כאוהבי חיות, ליטול את היצורים הקוצניים אך חמודים לידיהם, ללטף, לטלטל ולהצטלם איתם, כאוות נפשם, כי לקיפודים כידוע אין שום תכניות, הם לא עסוקים בשום דבר וממילא לא הולכים לשום מקום. כך שהם יכולים להתפנות ולשעשע את אורחי בית הקפה ולסייע לו שבשיווק המקום.
הם גם חשופים אז לאור השמש למרות היותם יצורים ליליים ומצופפים באזורים מלאים בקיפודים ואנשים, בזמן שהם בדרך כלל יצורים בודדים.
לקיפודים לא מתאים לחיות באקווריומים ריקים כמו אלה המשמשים את בית הקפה, מכיוון שהם קיפודים אפריקאים, שמודעים לכך שהם עשויים להיות חשופים לטרף. ולכן הם אוהבים להסתתר מתחת למשהו ליתר ביטחון.
שלא כמו הקיפודים של ילדותנו, שהם פראיים, גדולים ומכוסים בקוצים חומים וכהים יותר, אלה אצל הארי הם קיפודים אפריקאים פיגמים. זה אומר שהם מגודלים לביות והם גם קטנים יותר עם קוצים בהירים יותר ועם חוטם ורוד מקסים.
30 קיפודים ידידותיים עובדים בבילוי אורחי בית הקפה ואם מישהו מהאורחים התקשר אליהם, הוא יכול לרכוש אותם, לא בכדי לשחרר אותם לטבע, אלא לקחת אותם אליו הביתה כשעשוע פרטי. זכותו הקניינית.
חיות רבות מועסקות במקומות בילוי, באסיה כמו במקומות רבים אחרים בעולם. בית קפה לכלבים וגם בית קפה לחתולים, יש מקומות שמעסיקים פינגווינים או צ’ינצ’ילות ויש מגוון רחב של מקומות ביפן, שבהם תוכלו ללגום תה ירוק ולהתרועע בחברת כמה חיות מקסימות וחמודות. למשל, לשבת ליד ינשוף קשור בחוט, מבלי שניתנה לו אי פעם ההזדמנות לעוף.
בשנת 2016, בית קפה לחתולים בטוקיו נסגר לאחר שהתגלה שהבעלים מחזיקים 60 חתולים בתוך חלל של 30 מ”ר. יפן היא אחת המדינות הגרועות בעולם בכל הנוגע לרווחת בעלי חיים, ולעתים קרובות מתייחסת לבעלי חיים כאל אביזרים או בידור.
נציגת ארגון לרווחת בעלי החיים Animal Walk Tokyo אמרה בראיון ל-BBC “אני קודם כל דואגת לגורלן של בעלי החיים כשהעסקים האלה נסגרים”.
שאלות על המוסר של מקומות בילוי המעסיקים חיות בכח, נידונה רק לעתים רחוקות. האם זה מוסרי בכלל להחזיק חיות מחמד? האם אפשר לזעום על שימוש לא אתי בבעלי חיים בבתי קפה או מסעדות, בעולם של אוכלי בשר? מה זה לרכב על פיל לעומת לאכול חייה שחוטה?

https://hedgehoghome.cafe/en/

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
השראה
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
השראה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
  הפעם זהו מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, שבונה על האי קוואי בהוואי, מתחם יוקרתי
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
השראה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*