כשאתם מדמיינים סורגים, לרוב האסוציאציה היא של תוספת לא נאה אך הכרחית. מה הייתם אומרים, אם הייתם שומעים על סורגים שהם גם יפים, גם לא פוגעים בזרימת האוויר, אינם מצריכים תחזוקה וניקיון וגם חזקים ועמידים? אז יש לנו בשורה טובה: חברה משפחתית הצליחה לייצר פטנט לסורגים כאלה.

השקוף בסורגים של חברת רשת הגנה

 

הסורגים שמאפשרים לראות את הנוף ללא הפרעה, הפכו כצפוי ללהיט. הם מהווים פתרון לפתחים לא סטנדרטיים, פשוטים להתקנה, אינם מצריכים קידוחים בקיר והתקנתם מהירה ופשוטה. בעתיד הקרוב. “אנו מפתחים כעת אפשרות שהלקוחות יתקינו את הסורגים באופן עצמאי”, אומרים האנשים מאחורי הפטנט, יוסי ואדיר אביטן, אבא ובן. באנו אליהם כדי לראיין אותם ולשמוע עוד על יתרונות הפטנט המצליח.

ממה עשויים הסורגים?
הם נמתחים בתוך מסגרת אלומיניום, זהה ככל שניתן לצבע החלון של הלקוח והם בעצם כבלים מנירוסטה, הנמתחים בצורה אופקית בתוך המסגרת, על בסיס מיסבים מיוחדים. המתיחה היא לכל המסגרת. הנירוסטה ממנו עשויים הסורגים, אינה יכולה להחליד, כך שהכבל הוא האידיאלי לעמידות בפני קורוזיה, עם יכולת עמידות גבוהה. זו הסיבה גם שהחברה שלנו יכולה להעניק 10 שנות אחריות על המוצר כולו, על כל אספקט במוצר.

עד כמה הסורגים בטיחותיים ומונעים נפילה של ילדים?
ביצענו לסורגים בדיקת העמסה, הכבלים נבדקו במפעל בעומסים של 200 קילו לקריעה והוכחו כמאוד חזקים. המרווחים בין הסורגים, בשונה מסורגים אחרים, הם של 7 ס”מ, על מנת ליצור הגנה אופטימלית בנקודת הקצה של הכבל. אמנם לצערנו אין תקן לסורגים להגנה לילדים, אבל החברה לקחה על עצמה לתת את המעטפת לכך שאין תקן ולבדוק שיש אחריות מלאה מבחינה בטיחותית.

לסיכום, מה מבדיל את הסורגים שלכם מאלה של חברות אחרות בתחום?
אחרי שהתקנתם את הסורג שלנו, אתם יכולים להיות רגועים שלא תרגישו שהוא שם. לצד העובדה שמדובר בחברה משפחתית בוטיקית, דבר שבא לידי ביטוי ברמת השירות ומתן מענה מהיר ללקוחות. אנחנו תחרותיים גם במחיר – value for money. המוצר מתאים את עצמו לצרכים של הלקוחות, מספק פתרונות לכל חלון, לכל גודל, לכל צבע וסוג חלון.

לאתר השקוף שבסורגים
טלפון:
0779978506
פלאפון:
0523202266

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
השראה
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
השראה
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
השראה
נחשף הבונקר האפוקליפטי הפרטי שמארק צוקרברג בונה בהוואי
  הפעם זהו מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, שבונה על האי קוואי בהוואי, מתחם יוקרתי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*