קיימים לא מעט פילנתרופים גם בעולמנו תאב הבצע, אבל לא רבים מהם לוקחים את זה לרמה של בני הזוג האנגליים Jon and AnnMarie Nurse. רק בשנתיים האחרונות תרמו בני הזוג לצדקה,  שתיים מהווילות האיטלקיות שלהם (בית נופש של 517 אלף דולר בטוסקנה ובית של 250 אלף דולר בקלבריה). הם עושים זאת באמצעות הגרלה, עליה הם מכריזים ואנשים משתתפים במחיר סימלי והמאושרים שכרטיסיהם עלו בהגרלה, זוכים בבתי החלומות הללו. 100% מהכסף שמכניסות ההגרלות, מועברים במלואם כתרומה לארגוני צדקה. בני הזוג לא עוצרים והם הכריזו עתה על הגרלה של ווילה שלישית, בטוסקנה, תמורת כרטיס הגרלה שעולה 35 דולר בלבד.

 

כל אחד יכול לרכוש באתר שלהם כרטיס הגרלה, בתקווה להפוך לבעלים החדש של ווילה ציורית, עם ארבעה חדרי שינה וארבע אמבטיות. הוילה Ponte della Maddalena בטוסקנה, נבנתה בין השנים 1080–1100 ושופצה ברוחב לב מאז, ממוקמת בחלק הצפוני של אזור הררי, מתהדרת בגן עצום, בריכת שחייה ונופים ראויים לאינסטגרם, בקומת הקרקע של הווילה בעלת הטיח הצהוב, יש מטבח מאובזר במכשירים חדשים ושולחן אוכל עם 8 מקומות ישיבה, מרפסת אוכל חיצונית מקורה וסלון מרווח עם אח פתוח. החלונות בבית פונים להרי הדשא המקיפים את האזור. מדובר בעיירה הכפרית Garfagnana, בה הארכיטקטורה עדיין נושנה ולא ניזוקה מגינונים עבור תיירים. העיירה נמצאת במרחק של כשעתיים נסיעה מפירנצה. מחירה של הווילה: 517,000 $.
עד עתה תרמו בני הזוג מאות אלפי דולרים, בעיקר לארגוני הגנה על ילדים. “אנחנו המומים ועצובים מכך שבמאה ה-21, ילדים נאבקים על מוצרי יסוד יומיומיים כמו מזון וצריכים לחיות בתת תנאים ובחוסר בטחון. רק רצינו לנסות לעזור ולראות אם אנחנו יכולים לשנות את מצבם לטובה”.
אכן, יש לכם סיבה ראויה המצדיקה רכישת כרטיס הגרלה: במינימום, תרמתם לצדקה שהיטיבה עם ילדים נזקקים ובמקסימום, רכשתם ווילה איטלקית היסטורית תמורת 35 דולר בלבד. סיבה נוספת: זה הווילה האחרונה שנותרה לבני הזוג, באיטליה לפחות.

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האישה המצוירת ביותר בעולם
השראה
האישה המצוירת ביותר בעולם
  סולידור הייתה לסבית גלויה ולא פחדה לשיר בשנסונים שלה על מה שהיא מרגישה.
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
השראה
האשה בבוגאטי הירוקה, שהפכה לסמל של האר-דקו
  אחד מסמלי האר-דקו המכוננים, הוא הדיוקן העצמי של Tamara de Lempicka, לבושה בירוק
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
השראה
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*