סדרת Netflix בת ארבעת חלקים בשם Gunther's Millions, תעסוק בגונתר, ששווי הנטו שלו הוא 400 מיליון דולר. הוא גר באחוזת ענק, עם משרתים ומלוות בביקיני שנלוות אותו לבריכה הפרטית והוא אוכל סטייקים על צלחות מזהב, שמכין לו שף פרטי, אבל בעיקר יש לו מיליונים על מיליונים של דולרים. כל החומרים מהם עשויים החלומות שלנו. גונתר אינו טייקון היי טק או אוליגרך, אלא כלב רועים גרמני.

 

לאורך השנים התפרסמו לא מעט ממעלליו של המיליונר בעל 4 הרגליים: הוא רכש ממדונה את אחוזתה ב-7.5 מיליון דולר ומכר אותה ב-32 מיליון, לא לפני שנהג לישון בחדר השינה המושקע של הכוכבת (מדונה הייתה זו שחשפה את החדשות באינסטגרם כששיתפה תמונה שלה בה היא נראית קודרת ועם הכיתוב “כשאת מגלה שכלב מוכר את הבית הישן שלך בסכום גדול פי 3 מהסכום שמכרת אותו את!’, זאת לצד צילום של הכלב). האחוזה שכנה לזו של סילבסטר סטלונה. בהמשך, הוא רכש מניקולס קייג’ אי שהיה בבעלותו בבהאמה.

 

 

 

הכלב צולם סועד ארוחות ערב במסעדות יוקרה, עם בשרים משובחים ומקנח בקוויאר, מטוס פרטי לוקח אותו לאיי בהאמה, מילאנו וכמעט כל יעד אחר אליו מגיעים אנשים שיש להם יותר כסף ממה שהם יודעים מה לעשות איתו. קרן הנאמנות שירש מתהדרת כעת בשווי של 500 מיליון דולר הודות למהלכי נדל”ן נבונים שיצר הדירקטוריון הפיננסי שלה. מלבד נכסים מפוארים, הדירקטוריון רכש גם קבוצות ספורט מקצועיות, כולל קבוצת שחיית נשים וקבוצת כדורגל גברים.

 

 

 

כעת תהיה לו גם סדרה בנטפליקס. החשיפה בנטפליקס הניעה מיד גורמים כאלה ואחרים, לנסות לחקור ולפענח מה הסוד מאחורי הונו של הכלב העשיר בעולם.
רוזנת גרמנייה לא מפורסמת מדי, Karlotta Leibenstein, נפטרה ב-1991 והותירה את אחוזתה בשווי 80 מיליון דולר לכלב הרועה גרמני שלה, העונה לשם Günther השלישי. הכלב היה בן לווייתה הנאמן והאהוב במהלך שנותיה המאוחרות והרוזנת לא עמדה לגמול לו מבלי לדאוג לו למטפלים והון ראוי. היא כנראה לא סמכה עליו בכל הקשור לניהול הכספים ומינתה את Maurizio Mian, יורש של חברת תרופות איטלקית, כדי שינהל את הונו של גונתר. חלפו מאז שלושים שנה ונכדו של גונתר השלישי, גונתר השישי, נהנה כיום מהדקדנס באחוזת הענק וגם עומד להתפרסם בסדרת הטלוויזיה.
זהו כמובן סיפור נהדר לסדרת טלוויזיה, אבל חלקים מסוימים בסיפור אינם מסתדרים וחושפים אי התאמה בעובדות וחורים בסיפור וזה הוביל אנשים לצלול עמוק לתוך הנושא.
חלקם מוצאים מניעים נסתרים אצל איש העסקים וטוענים שהוא משתמש בגונתר השישי, כדי להימנע מחוקי המס האיטלקיים. בראש רשימת ה”עובדות” שאנשים מפקפקים בהן, נמצאת הרוזנת ליבנשטיין, שאין שום הוכחה שהיא  הייתה קיימת אי פעם.
ישנן השערות רבות מה האמת מאחורי הסיפור, אבל דבר אחד בטוח, גונתר השישי, הגם שהוא עצמו לא התראיין מעולם ולא מסר את גרסתו, הוא כלב אמיתי, בשר ודם, עם פמליה של משרתים העושה כרצונו, הוא אוכל גורמה והחיים של הכלב העשיר בעולם הזה – וגם ההון שלו, הם בהחלט משהו שאפשר לקנא בו.
מנהלת במחלקת הסרטים הדוקומנטריים של נטפליקס, שהתראיינה לאחרונה, סיפרה שלאחר שהתוודעה מקרוב ל-Mian לאורך הצילומים ועמדה על אישיותו, היא מאמינה שהוא עצמו המציא את סיפור הרוזנת והכלב, פשוט כדי להעשיר את חייו החברתיים ולבדר את עצמו.

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האריסטוקרט משולי החברה
השראה
האריסטוקרט משולי החברה
  לוטרק נמלט מהלעג וההשפלה שספג בגלל קומתו, לצריכה כבדה של אלכוהול במיוחד האבסינת,
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
השראה
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
השראה
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*