האי Fisher Island במיאמי, הוא האזור העשיר ביותר במדינה, עם הכנסה שנתית מוצעת לתושב של 2 מיליון דולר.

זהו אי מלאכותי שנוצר בשנת 1905 בפלורידה ארצות הברית. זהו המקום עם ההכנסה-לנפש הגבוהה ביותר בארצות הברית. האי היה בעבר בבעלותו של איש העסקים קארל פישר, שהעניק לו את שמו הנוכחי. האי היה שייך למיליונר האפרו אמריקני הראשון בדרום פלורידה, דיינה דורסי. ב-1919 החלה הבניה באי כדי להפכו למגדל שן, לאחר שקארל פישר רכש את האי מדורסי.
שטחו של האי הוא 216 דונם. 30% מהתושבים חיים באי כל השנה והם מגיעים מיותר מ-40 מדינות שונות. על האי כ-800 בתי מגורים, במחירים הנעים בין 2 ל-40 מיליון דולר. אנשי ביטחון דואגים לביטחון הציבור ברחבי האי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. צי של ארבע סירות מעבורת, המסיעות מכוניות ונוסעים, משרתות את האי 24 שעות ביממה. אמצעי התחבורה העיקרי באי הוא במכונית גולף. לרשות התושבים 18 מגרשי טניס מוארים, 4 מגרשי פיקקלבול, מסלול גולף ועשרות בריכות, חולות החופים באי מיובאים מהאיים הקריבים. מרינת Vanderbilt של האי יכולה להכיל יאכטות גם באורך יוצא דופן. למעלה מ-400 עובדים משרתים את 800 המשפחות של האי. האי סגור לזרים, והכניסה אליו היא אך ורק לתושבים ולאורחיהם או לתיירים הבאים לשהות במלון שבאי.
ואי אפשר לסיים בלי למנות שמות של תושבים באי: חולי איגלסיאס, ג’וליה רוברטס, מל ברוקס, אנדי גרסייה, פיל קולינס, קלווין קליין, שאקירה.

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
השראה
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
  אדריכלות יכולה לרגש אותך, להרגיע או לרומם את רוחך. היא יכולה להיות אכפתית
המצאות שהמציאו נשים ושינו את העולם
השראה
המצאות שהמציאו נשים ושינו את העולם
אלגוריתם של מחשב בזמן שתרגמה את ההרצאות של הפרופסור למתמטיקה שלה, Ada Lovelace הוסיפה
כרונולוגיה מצולמת של המלחמה לזכויות השחורים בארה”ב
השראה
כרונולוגיה מצולמת של המלחמה לזכויות השחורים בארה”ב
  ד”ר מרטין לותר קינג ג’וניור נושא את נאומו “I Have a Dream” בפני

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*