הפסטיבל Echigo-Tsumari Art Field מתקיים כל שלוש שנים באזורים הכפריים של Niigata ונחשב לתערוכת האמנות במרחב הפתוח הגדולה בעולם. מאז הושק בשנת 2000, הוא פיזר ברחבי המחוז,  על רקע נופי טבע עוצרי נשימה, מאות רבות של מיצבים, של אמנים מקומיים ובינלאומיים כמו יאיוי קוסמה, ליאנדרו ארליך, קוהיי נאווה וג’יימס טורל.
לאחר הפסקה שנבעה מהקורונה, העונה השמינית של הפסטיבל מתקיימת רק השנה והוא חוגג כעת 22 שנים להקמתו – השנה הוא יהיה גדול מתמיד, עם אירועים ותערוכות שיוצגו מעכשיו ועד 13 בנובמבר 2022.
הדגש השנה הוא על חיבור לטבע ולנופים שמסביב ורוב יצירות האמנות של הפסטיבל מוצגות בחוץ. כך למשל היצירה המתעתעת ‘מנהרת האור’ משנת 2018, שבה MAD Architects הפכו את מנהרת קיוטסו הישנה ל-Kyotsu Gorge, ציון דרך עכשווי איקוני.
הפסטיבל מציג מספר תערוכות בחללים כמו בתי ספר ובתים נטושים, כמו המיצב ‘בית הנחל’ של Chihiro Kabata משנת 2022. מיצב מדיטטיבי העושה שימוש בגרוטאות רהיטים, כדי להציג את ההיסטוריה של הכפר איצ’ינוסאווה, שבו המיצב יוצג עד ה-13 בנובמבר.
הפרויקט המפורסם ביותר בפסטיבל, הוא “בית האור” של ג’יימס טורל, אשר נבנה עבור תערוכת הפתיחה של הטריאנלה בשנת 2000 ותוכנן במיוחד עבור האזור, עם ארכיטקטורה יפנית מסורתית וחדרים עם מחצלות טטאמי וכמובן השימוש הוירטואוזי של Turrell באור וצבע. זהו אחד מחללי התצוגה הבודדים – לא רק בתערוכה אלא גם ביפן רבתי, המשמש גם כבית הארחה (יקר מאד, אגב) שהמבקרים יכולים לבלות בו לילה.
כדאי לתכנן לבלות מספר ימים באזור אם כי ניתן להסתפק גם ביום אחד ויש רכבת מיוחדת מטוקיו לנייגהטה, מעט לפני 8 בבוקר וחזרה ב-20:30. המיצבים מפוזרים על פני מספר ישובים בתוך המחוז: טוקאמאצ’י, צונן, נקאסטו, קוונישי, מטסודאי ומצונויאמה. כדי שתקבלו מושג, לוקח כשעתיים לנסוע מהאזור הדרומי של צונן לאזור הצפוני של קוונישי. כל זה חלק ממזימת הפסטיבל לשפוך אור על פינות פסטורליות פחות מוכרות של Niigata, לטבול עצמם ביופי הטבעי ובנופים הייחודיים של האזור, בינות לשדות אורז ציוריים.
ניתן לרכוש כרטיסים בצורה מקוונת באתר האירוע. שימו לב שתצטרכו לעבור בדיקת בריאות קצרה בכניסה ולענוד צמיד נייר לסימונכם.

טריאנלת האמנות Echigo-Tsumari מתקיימת כעת עד 13 בנובמבר 2022.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האריסטוקרט משולי החברה
השראה
האריסטוקרט משולי החברה
  לוטרק נמלט מהלעג וההשפלה שספג בגלל קומתו, לצריכה כבדה של אלכוהול במיוחד האבסינת,
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
השראה
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
השראה
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*