חברות האדריכלות, העיצוב והנדסת המים הטובות בעולם, חברו כדי ליצור מלון בדובאי והתוצאה היא אתר נופש יוקרתי העולה על דמיון, עם מזרקת אש ומים בגובה 28 מטרים ובריכה עם מעל ל-4000 מדוזות, הן רק חלק ממה שמחכה שם לאורחים, באתר אתר הנופש האולטרה-מפואר בדובאי, Atlantis The Royal, העומד להיפתח. הקונצפט שליווה את הקמת אתר הנופש הוא "אש ומים".

 

אטלנטיס דה רויאל, מתנשא לגובה של 43 קומות ב-178 מטרים ומשתרע על פני 406,000 מ”ר. את הסוויטות תזהו מבחוץ, בדמוי קוביות, הכוללות בריכות אינסוף פרטיות ומאובזרות מבפנים בעיצוב וריהוט של יוקרה עילית. מדובר בפרויקט מרהיב שמטרתו לאתגר את הגבולות של ארכיטקטורת נופש מודרנית. קונספט האתר הוא “גן בשמיים” מה שעתיד להפוך אותו לאייקון ייחודי מבחינה ארכיטקטונית.

 

 

 

המלון מצפה לאורחים עשירים ומפורסמים שמחפשים מקום מפלט לחופשות שלהם. זאת אחת הסיבות שמבין 795 החדרים, הסוויטות והפנטהאוזים שיציע אתר הנופש, יהיו 44 סוויטות יוקרה עם בריכות אינסוף פרטיות עם נוף עוצר נשימה. חדרים אלה יציעו גם חוויות אירוח קפדנית הכוללת עוזרים אישיים, שפים פרטיים ועוד שלל אפשרויות בהתאמה אישית.

 

 

 

אתר הנופש תוכנן על ידי Kohn Pedersen Fox Associates (KPF), מחברות האדריכלות הבולטות בעולם. חברה זאת ידועה במצוינות ובחדשנות מתקדמת, והיא חתומה על כמה מהמבנים האייקונים ביותר בעולם, ביניהם ההדסון יארד בניו יורק (הפיתוח הפרטי הגדול ביותר בהיסטוריה של ארה”ב), ושישה מתוך 12 המגדלים הגבוהים בעולם, כולל מרכז הפיננסים העולמי של שנחאי, מגדל לוטה העולמי בסיאול ועוד. KPF עיצבה גם כמה מלונות בעלי שם עולמי כמו מנדרין אורינטל בהונג קונג ו- Rosewood בבנגקוק ורבים נוספים. המבט אל עבר אתר נופש החדש מצית את הדמיון ביום ובלילה.

 

 

 

אחד המוחות העיצוב מאחורי ה”דה רויאל” הוא אלי גמבורג Elie Gamburg)), עם 20 שנות ניסיון עיצוב חדשני עבור ערים, מוסדות, חברות ומפתחים בפרויקטים ברחבי העולם. גמבורג הוביל את קונספט העיצוב החדשני של אטלנטיס דה רויאל, בסדרה של מגרשי שמיים חיצוניים המאפשרים לכל סוויטה גדולה מרחב חיצוני פרטי, קומות מרובות ותכנן אותה כעיר אנכית על המים. הפרויקט משלב באופן ייחודי את המיטב של מגורים עירוניים וחיים אורבניים, ויוצר את סוגי החוויות הפנימיות והחוץ שנמצאות בדרך כלל באתרי נופש נמוכים עם היתרונות של מגורים אנכיים רבי קומות.

 

 

אתר הנופש האייקוני החדש עוצב על ידי G.A Group, אחת מחברות עיצוב פנים מלונות היוקרה והמגורים הבולטות בעולם. העיצוב נוצר בהשראת התושבים הבדואים העתיקים של המדבר, הידועים בתושייתם ובמסורת האירוח שלהם. השבטים הבדואים היו חוצים אלפי קילומטרים על פני דיונות החול של המדבר, מנווטים ושורדים תודות לבארות מים שהיו נשמת אפו של המדבר. ערכם היקר של המים נחגג ברחבי המלון עם פסלים, מפלים ומיצגים שונים. הדוגמה הבולטת ביותר נמצאת בלובי, שם הוקם פסל דרמטי המתנשא לגובה של 11.5 מטרים – מיצג זה נקרא “טיפות” והוא מייצג את טיפת הגשם הראשונה במדבר יבש.

 

 

המלון ממוקם על הסהר החיצוני של אי הדקל – מיקום המאפשר לבניין שני סוגים שונים של נופים מרהיבים על קו המים: האחד לכיוון המפרץ הערבי והשני ללגונה של אי הדקל המפורסם ולקו הרקיע המפורסם של דובאי. הוא ממוקם בסמוך לכמה אטרקציות שונות: כמה דקות הליכה יובילו אל ה-Dolphin Bay, פארק המים “Aqua Venture”, הגדול ביותר בעולם ומסעדות בעלות שם עולמי.
כאמור אתר הנופש שם דגש מיוחד על החיבור לעולם המים. לטובת העניין נשכרה חברת WET אשר נחשבת לאחת מחברות אדריכלות ועיצוב מים המובילות בעולם, ומי שחתומה על פרויקטים מפורסמים כמו מזרקות המים של מלון הבלג’יו בלאס וגאס. באטלנטיס דה רויאל החיבור למים נעשה באמצעות סדרה של מאפייני מים לאורך הציר הראשי של אתר הנופש, המנחה את המבקרים מכניסתם, כשהם עוברים דרך מפלי האש כדי לחוות את הגמר האקלימי של מזרקות Skyblaze – מזרקת אש ומים בגובה 28 מטרים, המורכבת מאינספור צורות מים, פרצי אש, אורות ומוזיקה פרפורמטיבית, מבית היוצר של המזרקה המפורסמת ביותר בלאס-וגאס. המזרקות מדגישות את כוחם של נוכחות המים ואת השפעתם עלינו, בין אם הן יוצרות רגעים שקטים ומהורהרים ובין אם נוכחותם מרהיבה למראה. השילוב של מים ואש באופן כזה הוא משהו שמעולם לא נעשה קודם לכן.

 

 

באטלנטיס דה רויאל יהיו בסך הכול 17 מסעדות וברים, אחת מהן היא מסעדת נובו (Nobu) עטורת הפרסים, שתיפתח במועדון הבריכה והחוף של הריזורט. אך גולת הכותרת (וגם הכתר המלכותי של “דה רויאל”) נמצא בקומה ה-22 והוא טרקלין “לינג לינג”, שיספק חווית אוכל מבוקר ועד ליל, בהשראה אסייתית, עם נופים של 180 מעלות של קו הרקיע של דובאי. תחלוק איתו כבוד, “קלאוד 22”, מסעדת בר קוקטיילים עם ביתני VIP ובריכות מים עמוקות פרטיות, בר שחייה עם ביתן DJ בראש, בר קוקטיילים של סטון בלומנטל, שם גם תמצאו את אקווריום המדוזות בגובה של 6.5 מטר המרהיב.

 

 

כמה יעלה חדר באייקון החדש של דובאי אתן שואלות? אז ככה, מבדיקה שערכנו החדר הבסיסי ביותר (שהוא ההפך הגמור מהמילה “בסיסי”), בגודל של 55 מ”ר, עם מרפסת המשקיפה אל הים הערבי וריהוט אקסקלוסיבי של מעצבי על, מתחיל ב-3,190 ₪ ללילה לזוג. החדר היקר ביותר בריזורט הוא למעשה וילה בגודל של 118 מ”ר עם מרפסת בגודל של 210 מ”ר, הכוללת בריכת אינסוף פרטית הצופה אל הים, מתחילה ב-18,000 שקל לזוג ללילה.

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
המצעד השנתי השט, בהשראת הצייר בוש Bosch Parade 2024, על נהר בהולנד
מקומות
המצעד השנתי השט, בהשראת הצייר בוש Bosch Parade 2024, על נהר בהולנד
  מחזה אמנותי, תיאטרלי ומוזיקלי זה, מתרחש במשך ארבעה ימים והצופים על גדות הנהר,
יחידת השוטרות של טהרן
מקומות
יחידת השוטרות של טהרן
  עבאס קווסארי צילם תמונות מהאקדמיה לנשות המשטרה בטהרן ואת מאות השוטרות הטריות שעברו
כנסיית הבטון Église Saint Nicolas: ברוטליזם שווייצרי
מקומות
כנסיית הבטון Église Saint Nicolas: ברוטליזם שווייצרי
  האייקון הקדוש מתגלה כחילוני למחצה, יש בו בר משקאות, חנות כפרית, סניף דואר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*