צעירה אמריקאית בת 21, Lexie Alford, רשמה לזכותה הישג מענג - היא האדם הצעיר ביותר על פני כדור הארץ, שטייל בכל מדינות העולם.

ב-2 ביוני 2019, היא חתמה את חשבון האינסטגרם שלה בשורת מחץ  “officially traveled to every country in the world”, יחד עם צילום בו היא אוחזת בדף נייר שעליו כתוב “צפון קוריאה 31 במאי 2019, מדינה מס’ 196”, עדות לכך שצפון קוריאה הייתה אבן הדרך האחרונה במסע שלה ושלב סיום בשיא העולמי. (צפון קוריאה היוותה אתגר בפני עצמה, כי הקשתה עליה כאמריקאית לקבל ויזה). הדף שלה, lexielimitless, מציג בגאווה ל-744 אלף העוקבים שלה, את מספר המדינות אליהן נסעה, 196.
שיא גינס שלה (2021) קיבע אותה כאושיית טיולים והיא ידעה למנף את זה לבלוג, ספר, צילומים לחברות מסחריות ועוד.
“אפריקה הייתה טראומטית עבורי ומתישה נפשית, נתנה לי לראות את העולם בעיניים אחרות לגמרי – אתיופיה, סומליה, דרום סודן, מלאווי, זמביה, זימבבואה, בוצואנה, סנגל, מאוריטניה…. אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליהם כשהגעתי לאיסלאמבאד בפקיסטן, היה כמה הנשים מדהימות ביופיין ומסוגננות בלבושן. המדינה האהובה עליי היא מצרים, אין עוד מקום בעולם כמוה. ההיסטוריה, האדריכלות, המיתולוגיה”, היא מספרת “זה לא ייאמן מה שהטיול עשה לבריאות הנפשית שלי. הייתי ילדה די מדוכאת בתיכון, הרגשתי שאני לא שייכת, שאין לי שום דבר במשותף עם האנשים סביבי ואז הכל השתנה עבורי. ברגע שיצאתי מהבועה של עיר הולדתי והבנתי שיש עוד כל כך הרבה בעולם בשבילי. הגילוי שיש כל כך הרבה מקומות יפים ואנשים מדהימים ברחבי העולם גרם להסתכלות שלי על החיים להשתנות לחלוטין”.
ויש לה גם לקחים לחיים, ממפגשיה עם אנשים ברחבי העולם: “אל תזלזלו בכוחו של ביטוי חיובי. לחיוך יש השפעה אדירה על אנשים בכל מצב, אני אוהבת לחייך לאנשים נרגנים ולראות איך זה משפיע עליהם לחיוב. התרחקו מאנשים המשפיעים עליכם לרעה. ספינות לא טובעות בגלל המים שמסביבן, אלא בגלל המים שנכנסים אליהן. אל תיתנו למה שקורה מסביבכם להיכנס פנימה ולהכביד עליכם. היזהרי עם מי את מקיפה את עצמך, את הופכת להיות כמוהם. אם זה מרגיש לא נכון, אל תעשי את זה. אל תדאגי לגבי העתיד, תתרגשי ממנו. עשי כל יום דבר אחד שמפחיד אותך. השתדלו להיות יותר אמפתיים ופחות שיפוטיים. אנשים בעלי ראש פתוח, מבקשים רק להבין ולא להחליט מי צודק או לא. הם מקבלים את זה שהעולם הוא רב פנים, מלא באמונות מנוגדות וזה גם הכרחי וגם יפה”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האריסטוקרט משולי החברה
מקומות
האריסטוקרט משולי החברה
  לוטרק נמלט מהלעג וההשפלה שספג בגלל קומתו, לצריכה כבדה של אלכוהול במיוחד האבסינת,
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
מקומות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
מקומות
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*