קו רכבת עובר בשכונות המגורים ובאזור המסחרי בהאנוי, וייטנאם. פעמיים ביום עוברות הרכבות במרכז העיר, במרחק של סנטימטרים ספורים ממפתן דלתות הבתים.

איך חיים עם זה? התושבים כאן מכירים היטב את לוח הזמנים של הרכבת. בערך בשעה 16:00 וב-7 בערב כל יום, התושבים נבלעים בבתיהם ואז, בחצר הקדמית בה ילדים שיחקו ונשים קילפו ירקות, חולפת רכבת רועשת.
אבל לא באמת חיים עם זה. מספר התושבים שנדרסים ונהרגים בתאונות רכבת, מהווה כ-2 אחוז מכלל מקרי המוות בווייטנאם, אלא שנדרשים יותר מ- 2.2 מיליארד דולר בכדי לשפר את תשתית הרכבות בווייטנאם.
מרבית תאונות הרכבות מתרחשות במעברי חציה וצמתים, במיוחד במעברים שבנויים באופן לא חוקי. נכון להיום יש וייטנאם כמעט 3,200 קילומטרים של מסילות עם כ-6,000 מעברי חציה. עם זאת, רק 1,000 נבנו כחוק ואילו השאר נבנו באופן לא חוקי, כקיצורי דרך פירטיים, על ידי משקי בית שגרים לאורך מסילות ברזל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*