חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ”ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה “סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה.”
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה “אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.” מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*