יצרנית האלקטרוניקה הסינית Xiaomi, חשפה את הטלוויזיה השקופה שלה Mi TV LUX, המציגה תמונות שנראות כאילו צפות באוויר. זוהי הטלוויזיה הראשונה בעולם עם תצוגה שקופה מקצה לקצה, הנראית כמו מסך זכוכית פשוט ואשר לא חוסמת את שדה הראייה של הצופים. הטלוויזיה מיוצרת בייצור המוני.

 

האיכות דמוית הזכוכית של הטלוויזיה אפשרית הודות לשימוש בטכנולוגיית דיודה פולטת אור אורגנית (OLED). שלא כמו נוריות LED רגילות בטלוויזיות המשמשות לתצוגת LCD, הפיקסלים של טלוויזיה בשיטת OLED מאירים את עצמם ומייתרים את הצורך בתאורה אחורית. המשמעות היא שאמנם טלוויזיות קונבנציונליות דורשות לוח אחורי שיכיל את יחידות העיבוד שלהן ואילו כאן, אלמנטים אלה משולבים במעמד הבסיס של Mi TV LUX.
המסך המלבני של הטלוויזיה בגודל 55 אינץ', ברוחב דק במיוחד של כ-5.7 מילימטרים. המסך מסוגל להציג 1.07 מיליארד שילובי צבעים. המכשיר יצא בימים אלה לשוק בסין בעלות השווה לכ-25,000 ש"ח.

 

 

 

 

 

 

יצרניות אלקטרוניקה רבות פיתחו לאורך השנים עיצובים שונים שמטרתם להסוות את הנוכחות של טלוויזיות. בשנת 2017, איב בהר עיצב טלוויזיה חכמה לסמסונג שנראית כמו יצירת אמנות ממוסגרת כשהיא תלויה על הקיר. שנה לאחר מכן, סמסונג הציגה את תכונת Ambient Mode לטלוויזיות ה- QLED שלה, המאפשרת להראות את המסך כמעט שקוף כאשר אינו בשימוש על ידי חיקוי מראה הקיר שמאחוריו. למותג הדני Bang & Olufsen יש את הטלוויזיה Beovision Harmony, שניתן להסתירה חלקית על ידי שני כיסויים מעץ אלון ואלומיניום המתקפלים לצורה פיסולית כאשר הם אינם בשימוש.

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
חדשות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
  היא פיתחה את המצאתה תחילה בקיום ניסויים קטנים בחצר האחורית של בית אמה,
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
חדשות
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
העתירה של הילד פורסמה באינטרנט והוא נעזר במורה שלו, ליסה ביילי, כדי לפרסמה. "הכנתי
שיאי גינס יוצאי דופן אחרונים של נשים נחושות
חדשות
שיאי גינס יוצאי דופן אחרונים של נשים נחושות
אמא מניו-זילנד שברה שיא גינס בהליכה יחפה על אבני לגו אמא לשניים מניו-זילנד, Gabrielle

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.