יצרנית האלקטרוניקה הסינית Xiaomi, חשפה את הטלוויזיה השקופה שלה Mi TV LUX, המציגה תמונות שנראות כאילו צפות באוויר. זוהי הטלוויזיה הראשונה בעולם עם תצוגה שקופה מקצה לקצה, הנראית כמו מסך זכוכית פשוט ואשר לא חוסמת את שדה הראייה של הצופים. הטלוויזיה מיוצרת בייצור המוני.

 

האיכות דמוית הזכוכית של הטלוויזיה אפשרית הודות לשימוש בטכנולוגיית דיודה פולטת אור אורגנית (OLED). שלא כמו נוריות LED רגילות בטלוויזיות המשמשות לתצוגת LCD, הפיקסלים של טלוויזיה בשיטת OLED מאירים את עצמם ומייתרים את הצורך בתאורה אחורית. המשמעות היא שאמנם טלוויזיות קונבנציונליות דורשות לוח אחורי שיכיל את יחידות העיבוד שלהן ואילו כאן, אלמנטים אלה משולבים במעמד הבסיס של Mi TV LUX.
המסך המלבני של הטלוויזיה בגודל 55 אינץ’, ברוחב דק במיוחד של כ-5.7 מילימטרים. המסך מסוגל להציג 1.07 מיליארד שילובי צבעים. המכשיר יצא בימים אלה לשוק בסין בעלות השווה לכ-25,000 ש”ח.

 

 

 

 

 

 

יצרניות אלקטרוניקה רבות פיתחו לאורך השנים עיצובים שונים שמטרתם להסוות את הנוכחות של טלוויזיות. בשנת 2017, איב בהר עיצב טלוויזיה חכמה לסמסונג שנראית כמו יצירת אמנות ממוסגרת כשהיא תלויה על הקיר. שנה לאחר מכן, סמסונג הציגה את תכונת Ambient Mode לטלוויזיות ה- QLED שלה, המאפשרת להראות את המסך כמעט שקוף כאשר אינו בשימוש על ידי חיקוי מראה הקיר שמאחוריו. למותג הדני Bang & Olufsen יש את הטלוויזיה Beovision Harmony, שניתן להסתירה חלקית על ידי שני כיסויים מעץ אלון ואלומיניום המתקפלים לצורה פיסולית כאשר הם אינם בשימוש.

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*