משרד ישר אדריכלים, שמציין השנה 65 שנה להקמתו, הודיע על צירופן של שלוש שותפות חדשות וקידומים נרחבים נוספים. אדריכל העל אבנר ישר, שעומד בראש המשרד, הכריז על המבנה הארגוני החדש, פתיחת דרג חדש של שותפים וקידומים נרחבים בפירמת ישר אדריכלים: למשרד צורפו שלוש שותפות חדשות, שלוש עמיתות (אסוסייט) וחמישה ראשי צוותים. כל הקידומים הבכירים הינם של נשים.

 

השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי ויזאן, נדיה דוחובניקוב, ניצן שרון. ראשי צוותים חדשים: אלעד ברוכים, ישי קריגר, אלעד יאהנה, אוהד פררה, עמרי בדש. השותפים הבכירים הנוכחים הינם אלעד יהודה (ומנכ”ל המשרד), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל, אביב אלנבוגן, עדי דוידוב.
משרד ישר אדריכלים חתום על גורדי שחקים ומבנים בין הגבוהים והמתוחכמים מאלה שמקשטים את קו הרקיע של ישראל, בהם מתחם העסקים ToHa, מגדלי דה וינצ’י בתל אביב, קמפוס מיקרוסופט, מגדלי בסר, מטה SAP, מגדלי לנדמרק, אולמות התצוגה של דלק מוטורס, רוטשילד 1, רוטשילד 17, בית אפל בהרצליה, מגדל 120 בבורסה בר”ג, מגדלי מת”ם מזרח ועוד.
ההכרזה על הקידומים החדשים התקיימה בערב חגיגי באולם האירועים “אקוסטה” בתל אביב, בו התאספו כ-100 עובדי המשרד. בערב, שנערך גם לציון סיום השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה, התבשרו העובדים על קידומים של למעלה מ-10 עובדי המשרד. במהלך הערב הוצג סרטון הומוריסטי שהעובדים הכינו על המשרד, וכמו כן נהנו מחלק אמנותי במסגרתו הופיעו שניים מעובדי המשרד, מיכאל לקטיונוב ודניאל גרסטיין, אשר ביצע שיר שכתב והלחין במיוחד לאירוע.
“כשהתחלתי לעבוד עם אבי, יצחק ישר ז”ל, לפני כ-35 שנה, המשרד מנה פחות מ-5 עובדים, כיום הוא מונה קרוב ל-110 איש”, אומר אדריכל אבנר ישר “אני שמח שהמשרד ממשיך לשמור על צביון משפחתי גם כיום. אני במיוחד גאה על כך שכל הקידומים הבכירים, שותפות ואסוסייט, הינם של נשים, וביחד כולנו נמשיך לעמול כדי להציג לעולם עתיד מעודכן ופורץ דרך.”

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה
מגדל המגורים בצומת עלית יבנה על ידי אשטרום
חדשות
מגדל המגורים בצומת עלית יבנה על ידי אשטרום
שטח האתר 15 דונם וסיום בניית המגדלים מתוכנן לסוף 2025. על המגרש הזה פעל

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*