לסטודיו להדמיה אדריכלית מתקדמת, .M.D.R, סגנון חזותי ייחודי ומרתק וההדמיות שלו נותנות קול לארכיטקטורה שטרם נבנתה. ביקשנו מהם לחלוק את הידע שלהם על תעשיית האמנות התלת ממדית הזו ולתת לנו מידע שימושי עבור אנשי מקצוע בתחומי הנדל"ן, אדריכלות ועיצוב פנים. תוכן מקודם

 

מהי הדמיה בתלת-ממד?
הדמיה – ויזואליזציה, היא תוצאה של תהליך ארוך הכולל תאורה, טקסטורה ועיבוד של סצנת התלת מימד, כתוצאה מתהליך זה אנו מקבלים תמונה או וידאו עם אנימציה. ניתן להשוות תהליך זה לצילום של הסצנה האמיתית.

שוק ההדמיה התלת ממדית בעולם
זו שוק הנמצא בתנופה גדולה, כך למשל, בשנה החולפת הוא הוערך במעט מעל 2 מיליארד דולר ומעריכים שבסוף שנת 2026 הוא יעבור מעל 6 מיליארד דולר. אין זה מפתיע ששוק זה הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום בעולם. כדי להבין שהדמיות תלת ממדיות נמצאות בכל מקום, צריך פשוט להסתכל סביב. אנו רואים אותן כמעט בכל פרסומת של מוצר או שירות של כמעט כל ענף (לדוגמא נדל”ן, אדריכלות, עיצוב, רהיטים, מזון, תעשייה, רכב, בריאות, משחקים וסרטים). חברות מרחבי העולם משתמשות בהדמיה כדי לסייע לתכנון הנדסי, לשפר את חיינו, לבדר קהל, הן עוזרות למשקיעים ובעלי העניין לקבל את ההחלטות הנכונות. הדמיות תלת מימד יכולות לשחזר את המציאות, להעצים אותה או ליצור תמונה חדשה לחלוטין. תארו לעצמכם איך ייראה השוק הזה כאשר המציאות המדומה (virtual reality) תשתלב במציאות היומיומית שלנו – וזה צפוי לקרות ורק לטובה.

תמצית היסטורית של הדמיה אדריכלית
בעבר, חברת שיווק הנדל”ן פרסמה את נכסיה רק ​​לאחר סיום הבנייה, באמצעות צילום של הבניין הבנוי. זה נבע דווקא מאילוץ משפטי אשר השתנה לפני שנים רבות ונכון להיום, בכל רחבי העולם, חברות נדל”ן מפרסמות את הנדל”ן הבלתי בנוי שלהן באמצעות הדמיות אדריכליות. הודות לכך, זכה ענף זה לעלייה מרשימה בתוצאות השיווקיות שלו.
לצד הזמינות של תוכנות התומכות בתכנון אדריכלי (Autocad, ArchiCAD), הופיעו ההדמיות האדריכליות המקצועיות הראשונות, הזכורה ביותר היא זו של Zaha Hadid האגדית, בפרויקט The Peak Club בהונג קונג, 1983. כיום ההדמיות רווחות כבר בכל משרד אדריכלים, קטן כגדול ובכל מקום בעולם המתקדם.

אבל מה זה בדיוק הדמיה אדריכלית?
זהו כלי השיווק החזק ביותר בענף הנדל”ן ומשמש לשכנוע פוטוראליסטי של משקיעים ולקוחות פוטנציאליים לגבי תכנון אדריכלי נתון.

 

 

מי צריך הדמיה אדריכלית
ראשית כל אדריכלים – למשרדי אדריכלות שאפתניים קשה להציג את יכולותיהם התכנוניים, מכיוון שרוב הפרויקטים שהם עסוקים בתכנונם, טרם מומשו. הדמיה אדריכלית מסייעת לאדריכלים להפגין את כישוריהם המקצועיים מבלי להמתין לסיום הפרויקטים. שנית – הם מראים שהאדריכל עמוס בפרויקטים ומבוקש. שלישית – אדריכלים יכולים לספק רעיונות ראשוניים ללקוחותיהם באמצעות הדמיות איכותיות, מה שהופך את תהליך תכנון הבניינים והבתים ליעיל יותר והשינויים מתרחשים בתדירות נמוכה הרבה יותר, שלא לדבר על כך שעלות השינויים תהיה נמוכה בהרבה כשהם מתבצעים לפני ולא בשלב הבנייה.
שנית כל מעצבי פנים – כמעצבי פנים, אתם מעצבים משהו אינטימי מאוד עבור הלקוחות שלכם, חדרים בהם הם יאכלו ארוחת הבוקר עם ילדיהם, יתקלחו או ישנו בסוף כל יום. לכן הדרישות שהם מציבים בפניכם, הן דרישות מורכבות ואישיות לחלום שהם רואים בדמיונם. כדי לשכנע את הלקוחות ולחבר אותם לחזון עיצובי מוסכם במשותף, תוכלו להשתמש בהדמיות פוטוראליסטיות, שבזכותן תבטיחו ללקוחות שעיצוב החלומות שלהם, לא רק נראה טוב אלא הוא גם פונקציונלי והכי חשוב, הודות להדמיה כזו, הלקוח שלך מרגיש קשר עם המגורים שלו, כבר בשלב התכנון וזה ערך חשוב ומשפיע על לקוחות מרוצים וממליצים.

משווקי נכסי נדל”ן
הדמיות בתלת מימד מאפשרות מכירה מוקדמת של נכסים שלא נבנו במחיר הרצוי. אתם יכולים לשלב הדמיות פוטו-ריאליסטיות של פרויקטים בתכנון בחוברות פרסום מהודרות, להציג אותן בתערוכת נדל”ן, או לפרסם אותן באינטרנט, כמו שאתם רואים בכתבה זו. הדמיות אלה ימכרו את הנכס על ידי הצגת, למשל, חומרי גימור איכותיים, סביבה יפה, נוף או תנועת קהל שוקקת בפרויקטים מסחריים מתוכננים. כמובן שאם אתה רוצה לשווק את הפרויקט שלך ולמצב אותו כאיכותי וגם לשדר את האיכויות שלך כחברה מקצועית ואמינה – עליך לעשות זאת באמצעות הדמיות איכותיות שנעשו על ידי מקצוענים.

סיכום
לחלק קטן מהקהל ומלקוחותיכם, יש דמיון מרחבי מפותח מספיק בכדי שיוכלו לדמיין אובייקט מרחבי או את המראה הסופי של מבנה בבנייה או בשיפוץ. תנו להדמיות אדריכליות פוטוריאליסטיות לעזור לכם להמחיש פרויקט אדריכלי ולקשור רגשית את לקוחותיכם לבית הפוטנציאלי העתידי שלהם.

אנחנו מקווים שמאמר זה תרם לכם ואם אתם מחפשים שירותי הדמיה אדריכלית איכותית, אל תהססו ליצור איתנו קשר בדוא”ל או בטלפון:
אימייל: M.D.R.render@gmail.com
טלפון: מנחם רוזנברג 055-6783869
אתר חברת .M.D.R

 

 

 

 

 

הדמיה אדריכלית

 

הדמיה אדריכלית

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
אדריכלות
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של
מרחב עירוני של פעילויות בחצר 35 / סטודיו WAY
אדריכלות
מרחב עירוני של פעילויות בחצר 35 / סטודיו WAY
השיפוץ האדריכלי לא שינה את המבנה המקורי; במקום זאת, נבנה אלמנט עיצובי בצורת ענן,
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
אדריכלות
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
  אדריכלות יכולה לרגש אותך, להרגיע או לרומם את רוחך. היא יכולה להיות אכפתית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*