בר בו מופיעות בתולות ים, נפתח בסקרמנטו, קליפורניה. הבר - בשם Dive Bar - מכיל אקווריום באורך של 7 מטרים, עם 7,500 ליטר מים, בו שטים לעיני באי הבר, דגים אקזוטיים וכמה בתולות ים. בתולות ים מיתיות ריתקו את בני האדם במשך מאות שנים ומסתבר שהן כיום להיט ענק במספר הולך וגדל של מקומות בילוי בארה"ב.

הטרנד החל בבר קטן Sip ‘n Dip שבגרנד פולס, מונטנה, כשעקרת בית שחגגה עם חבריה במקום, לבשה תחפושת של בתולת ים ורקדה לעיני באי הבר. מנכ”לית Sip ‘n Dip, סנדרה ג’ונסון-תרס, הופתעה מהאטרקציה שנוצרה והחליטה להכניס בתולות ים לתפריט האירועים הקבוע של המקום.
“בחיים שלי לא האמנתי שהאטרקציה של בת הים תהיה להיט כל כך גדול,” אמרה ג’ונסון-ת’ארס. המקומיים וגם התיירים הגיבו בהמוניהם לבילוי הקיטשי.
“אנשים מוקסמים מהן, זה לא משהו שהיית מצפה לראות במונטנה,” היא ציחקקה. “שש נשים עובדות במשרה חלקית כבתולות ים, חמישה ימים בשבוע. חלק מבתולות הים שלנו הן סטודנטיות ואחרות אמהות,” אמרה.
אתר נוסף בו ניתן לצפות בבולות ים, הוא האקווריום המרכזי בדנוור, קולורדו. אליסון ווס עובדת כמנהלת בחברת שירותי בריאות, אבל אחרי שעות העבודה, הצעירה בת ה-26 הופכת לבתולת ים. “זו עבודה מהנה באמת ואני מרגישה זכות לעשות את זה”, אמרה. “הקהלים שלנו נראים מהופנטים מההופעות שלנו.”. היא אחת משמונה נשים שמופיעות כבתולות ים באקווריום.
לדבריה, אחת ההנאות שלה בעבודה זו, היא שחייה לצד יצורי הים השונים במים המלוחים “אני שוחה לצד צלופחים, צבי ים ועוד שלל דגים שכולם עמיתי לעבודה,” היא צוחקת. צבי הים הם בעלי החיים המועדפים עליה, מכיוון שנראה שהם אוהבים את אור הזרקורים ומתקשרים יפה עם צוות בנות הים.
ציון דרך נוסף ומפורסם של בתולות ים, נמצא במלון שרתון בפורט לאודרדייל שבפלורידה. ההופעות המשפחתיות שלהן מתקיימות בבריכת הכלור של המלון.
מאחר ואתם כידוע יכולים למצוא כמעט כל דבר שתעלו על דעתכם בלאס וגאס – כולל בתולות ים, הרי שבמסעדה של קזינו סילברטון, ממוקם אקווריום עם 117,000 ליטר מי מלח, אותו חמש בנות ים חולקות עם יותר מ-4,000 דגים טרופיים. אחת מהן היא שחיינית בעלת מדליית זהב אולימפית במשחקי 1996. היא אומרת שיש לה שני ילדים שלעתים קרובות מזכירים לה שיש לה את “העבודה הכי מגניבה שיש בעולם”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מהעולם
+כתבות מומלצות
הבלוג של ורדית חרצית
מהעולם
הבלוג של ורדית חרצית
 
החברות המופלאה בין כלב וחתול ומסעותיהם בעולם
מהעולם
החברות המופלאה בין כלב וחתול ומסעותיהם בעולם
לחשבון האינסטגרם שלהם יש יותר מ-1.5 מיליון עוקבים. המשותף לשני החברים בעלי ארבע הרגליים
היפנים מייצרים עץ בטכניקת daisugi – מבלי לכרות עצים, כבר 700 שנה
מהעולם
היפנים מייצרים עץ בטכניקת daisugi – מבלי לכרות עצים, כבר 700 שנה
  לטכניקת daisugi קווי דמיון משותפים לזו של הבונסאי – אמנות יפנית בת אלף

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*