מגבלות הקורונה הקשות שהוטלו בתאילנד, הותירו את הרחובות שהיו סואנים, ריקים ודוממים. עבודת נהגי המוניות הושבתה ונהגים רבים עזבו את העיר לכפרי מגוריהם והשאירו מאחור את "בתי הקברות של המוניות". לכן הקואופרטיבים של המוניות איחדו כוחות והפכו את גגות המוניות הדוממות והנטושות שלהם, לגינות ירק.

הם פרסו על גגות המוניות יריעות פלסטיק שחור של שקיות זבל, בתוך מסגרת במבוק, הוסיפו אדמה ויצרו גינת ירק, בה הם מגדלים חסה, קישואים, צ’ילי, שעועית, מלפפונים ועגבניות. “גן הירק הוא גם הדרך היחידה שנשארה לי להאכיל את הצוות שלי ונהגים מחוסרי עבודה, בתקופה הקשה הזו. עסקים מעולם לא היו כל כך נוראים, לרובנו יש עדיין הלוואות גדולות לבנקים”, אומר מנהל בקואופרטיב מוניות. נהגים רבים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לשלם את התשלומים היומיים על המוניות, אז הם הלכו והשאירו את המכוניות בשורות ארוכות ודוממות.
הענף מבקש עתה תמיכה ממשלתית דחופה. פרנסת המוניות בבנגקוק מסתמכת בדרך כלל על תיירות, אשר נעצרה בשל הגבלות המחמירות על כניסה למדינה. “בגל הראשון, חלקם השאירו את המוניות במקומות כמו תחנות דלק וקראו לנו לאסוף את המכוניות”, הוא נזכר.
הגל הנוכחי הוא הקטלני ביותר עד כה והוא מהווה 99% מכלל מקרי המוות מקורונה בתאילנד. בסך הכל ספרה תאילנד 1.4 מיליון חולים ומעל 14,000 מקרי מוות.

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
תרבות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
תרבות
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
תרבות
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
בכפרים בפולין, היו גוררים את הנערות ומשליכים אותן לנהר, אך הן יכלו “לפדות” עצמן,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*