נפח גדול של עשייה מאחוריך, הראוייה להערכה רחבה. אכן, הגעת לשלב ולמעמד בחיים המקצועיים שלך, בו את או אתה ראויים לספר שיציג סיכום ביניים של העשייה שלכם, בצורה מכובדת וייצוגית. אלא שההבנה כיצד להוציא ספר לאור ולהנגיש אותו לקהל היעד שלכם, יכולה להוות אתגר אמיתי, במיוחד שיש כיום אפשרויות פרסום רבות יותר מאי פעם. אנחנו כאן כדי לפזר את הערפל ולהראות לך בדיוק איך להוציא ספר לאור בשנת 2023.

אתם רוצים לתעד את ההיסטוריה שלכם או להציג את הרעיונות החדשים והעדכניים שלכם? לחשוף את העבודות שלכם לקהל רחב או קהל ממוקד? לתרום באמצעות הספר לבניית המוניטין שלכם בקהילה המקצועית או בקרב הציבור הרחב? לערוך אותו כך שיצור הזדמנויות עסקיות חדשות, יימכר בהמוניו או רק לחוש סיפוק מכך שאתם רואים את שמכם מתנוסס על המדפים בחנות הספרים? ולמה שמישהו ישלם כדי לראות עבודות שהוא יכול לראות באתר שלך או באינטרנט? לכל ההיבטים הללו יש השפעה על הדרך בה תוציאו את הספר לאור והדרכים הן מגוונות ותלויות בכוונות שלכם.
הפקת ספר עיצוב היא תהליך אינטנסיבי – שלא לדבר על התחייבות עצומה לזמן וכנראה השקעה כספית משמעותית לא פחות. יש אינספור פגישות עם המוציאים לאור; צילומים; שעות על גבי שעות בצ’אט עם שותף/ה לכתיבה, סינון תמונות וביקורת סבבי עריכה; ובסופו של דבר, הקידום הנדרש כדי שהמוצר המוגמר יגיע למודעות ויצליח להרשים את קהל היעד שלך ולא יישאר בערימה שתתפוס מקום מיותר בחדר שלך. אכן, דרך לא פשוטה, כמעט כמו לבנות בית, אבל אלה שעשו אותה אומרים שהיא שווה את המאמץ.

 

עיצוב גרפי: סטודיו דינה שהם

 

בכל אחד מעשרות ספרי האדריכלות, עיצוב ותרבות חזותית שהוצאנו לאור, התמודדנו כבר עם כל השאלות שהכותבים שואלים:
– האם עלות הוצאת הספר גבוהה ואיך מממנים אותה?
– מי יכתוב את הטקסטים על העבודות שלנו ומי יערוך את הספר?
– מי יפיץ לי את הספר שלי לכל אלה שחשוב לי שיקראו אותו?
– מי ישווק ויפרסם את הספר וידאג לחשיפה תקשורתית?
יש עוד שאלות רבות שרק אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ידעו לענות עליהן, ולהדריך אותך בהוצאת הספר שלכם.
בדיוק כאן אנחנו בשבילך.
במשך מעל 40 שנה הוצאנו לאור עשרות ספרים באיכות וברמה ללא תחרות. אנחנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ אחד על אחד – חינם וללא התחייבות. בסופה נכין לך חוות דעת מקצועית, שלפיה נוכל לתכנן יחד עמך את מפת הדרכים המדויקת עבור ספרך ונבין יחד מהו התהליך הנכון ביותר עבורו:
אנחנו נדע לתמחר את הספר בצורה שלעתים ובמקרים מסוימים, לא תעלה לך אפילו אגורה להפיקו. יש לנו רשת הפצה המגיעה אישית ובצורה המדויקת ביותר, לכל מקבלי ההחלטות הרלוונטיים בענף – החל מיזמים, משקיעים, אדריכלי ערים ועד לספריות. יש לנו מערך פרסומי המוביל בתחומו, עם מגזין האדריכלות d+a דומוס ואתר התוכן הגדול בישראל ויש לנו יותר ניסיון בהוצאה לאור של ספרים בתחומך, מאשר לכל הוצאה לאור אחרת.

לפרטים ולקביעת פגישת הייעוץ המקצועית להוצאת ספר האדריכלות אודותיכם (ללא התחייבות) – 050-6456171

הספרים שלנו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
תרבות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
14 עובדות מפתיעות ומרתקות על צבעים
תרבות
14 עובדות מפתיעות ומרתקות על צבעים
  1. גברים ונשים רואים את הצבע האדום בצורה שונה. חוקרים מאוניברסיטת אריזונה, גילו
האישה המצוירת ביותר בעולם
תרבות
האישה המצוירת ביותר בעולם
  סולידור הייתה לסבית גלויה ולא פחדה לשיר בשנסונים שלה על מה שהיא מרגישה.

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*