הדוגמנית הצעירה Aitana, בעלת השיער הורוד, היא משפיענית ראשונה בספרד, מתוך דוגמניות מבינה מלאכותית, המבשרות על זן חדש של סלבריטאי אינטרנט ומשפיעני מדיה חברתית. היא נוצרה על ידי Rubén Cruz ושותפתו Diana Núñez, בעלי הסוכנות לדוגמניות The Clueless, סוכנות שמזוהה כעת כסוכנות דוגמנות בינה מלאכותית. אשר חיפשו דרך להתמודד עם קשיי התמודדות עם הלחץ בעבודה של הדוגמניות האנושיות, לצד האגו שיצר מחירים גבוהים והגו את הרעיון ליצור משפיענית ומודל וירטואלית באמצעות AI.

 

נכון לרגע זה, ל-Aitana יש 291K עוקבים באינסטגרם. @fit_aitana נראית ריאליסטית לגמרי וצעירה טיפוסית ולא מעט מעוקביה בטוחים שהיא צעירה אמיתית. הסוכנות אפילו קיבלה פניה משחקן לטיני מפורסם, שהיא אינה מסגירה את שמו, שביקש להזמין את הדוגמנית שלה לדייט.
כדי שהדמות אכן “תעבוד”, חייבים לחבר לה סיפור חיים ואישיות אמיתית שאנשים יכלו להתחבר אליה: היא דוגמנית בת 25 מברצלונה, ספרד ובסוכנות מתכנסים מדי שבוע וקובעים את הפעילויות, אורח חיים ויעדיה של מודל הבינה המלאכותית, כמו שנוהגים עם כל דמות שמשמשת כמותג בהבדל – שהיא לא צורכת שכר עתק, טיסות ונסיעות, בגדים ותכשיטים יקרים. היא לא  רק דוגמנית חסכונית במיוחד אלא גם מכניסה אלפי אירו מפרסום מוצרים ברשתות החברתיות וחסויות.

 

 

ההצלחה שלה גרמה לסוכנות לפתח דוגמנית AI שנייה בשם Maia Lima. היא גרסה תמימה ועממית יותר של אחותה, למרות יופיה האקזוטי. בעוד התמונות של איטנה נועזות ומוחצנות, התמונות של מאיה מאופקות ושמרניות יותר.
עם זאת היוצרים שלה מודים שהם לא רואים דוגמניות בינה מלאכותית כגון Aitana מחליפות דוגמניות אנושיות לחלוטין בעתיד, אבל הם כן מסכימים על הפוטנציאל העצום שיש לאייטנה. מותגים משתמשים כעת בבינה מלאכותית, ליצירת חוויה חסכונית על ידי התאמה אישית של המשפיען עבור הקהלים שלהם. לבינה מלאכותית יתרון בגלל המהירות והיעילות שלה בהתמודדות עם מידע מורכב ולוחות זמנים של מו”פ.

 

 

משפיענים וירטואליים אינם מושג חדש. Miquela Sousa, הידועה באינסטגרם בשם @lilmiquela, היא אחת המשפיעות הוירטואליות הפופולריות ביותר בפלטפורמה.  בדיוק כמו אייטנה, דוגמניות הבינה המלאכותית האלה אף הן סנסציות במדיה החברתית. Miquela, פרסונת AI באינסטגרם עם יותר מ-2.6 מיליון עוקבים, היא בת ה-19, יצירה של סטארט-אפ מלוס-אנג’לס שמתמחה ברובוטיקה ובינה מלאכותית ויישומן לעסקים. היא אחת ממשפיעניות הבינה המלאכותית הכי פופולאריות ברשתות החברתיות, הצילומים שלה אולטרה-ריאליסטיים (אם כי, לטעמי, פחות מהקלגות הספרדיות שלה), עד שרק אחרי שהיא עצמה הצהירה שהיא רובוט, אנשים סוף סוף האמינו שהיא לא אדם אמיתי. הדמות שלה אפילו זיכתה אותה בפרסומת לב.מ.וו, שהניבה לה רווח שנתי של למעלה מ-11 מיליון דולר.

 

 

 

מודל הבינה המלאכותית הפינית Milla Sofia, הפכה לסנסציה מקוונת בזכות תמונותיה במקומות אקזוטיים. האתר לה “About Me” מתאר אותה כנערה בת 24 מהלסינקי, פינלנד. היא מגדירה את עצמה כדוגמנית אופנה. היא שותפה עם tyyliluuri.fi, חנות מקוונת שמוכרת מגוון אביזרים בפינלנד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
האריסטוקרט משולי החברה
תרבות
האריסטוקרט משולי החברה
  לוטרק נמלט מהלעג וההשפלה שספג בגלל קומתו, לצריכה כבדה של אלכוהול במיוחד האבסינת,
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
תרבות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
תרבות
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*