אשת השיווק מלוס אנג'לס, שלובשת ומסביבה עצמה בכל מה שצהוב, הסבתא מברוקלין המכונה "הגברת הירוקה" בזכות חיבתה לצבע הירוק והשחקנית מלוס אנג'לס עם האובססיה להקיף את עצמה בכל מה שוורוד. סיפור על שלוש נשים צבעוניות.

מיס סאנשיין Miss Sunshine, האישה שמקיפה את עצמה בצבע הצהוב

מה שהתחיל כדרך יצירתית לכבד את אביה המנוח, הפך לאובססיה אצל Ella London, אישה בת 35 מלוס אנג’לס, שלובשת ומסביבה עצמה בכל מה שצהוב, בשבע השנים האחרונות.
הצבע הצהוב היה חביב עליה תמיד, אבל הוא הפך לחלק חשוב בחייה לפני 11 שנים. היא וארוסה ארגנו את חתונתם הקרובה וניסו למצוא צבע כנושא לאירוע. לונדון ידעה שהיא לא רוצה את הלבן הקלאסי, אבל כשארוסה הציע צהוב, זה הזכיר לה את אביה שנפטר כשהייתה רק בת חודשיים, את אהבתו לצבע הצהוב וכיצד נראה שהוא משקף באופן מושלם את אופיו המאושר. היא בחרה בכך לכבד את אביה המנוח, אך החתונה הייתה רק תחילתה של רומן האהבה שלה עם הצבע הצהוב.
אשת השיווק בת ה-35 מעולם לא תכננה להפוך לאדם של צבע אחד, אך במהלך ארבע השנים שלאחר חתונתה, הצהוב פשוט החל להופיע יותר ויותר בתחומים שונים בחייה. היא קיבלה תחילה בגדים צהובים במתנה, אותם היא מתארת ​​כזרז לאימוץ ארון בגדים צהוב, מקץ שנה היא לבשה צהוב כל יום ורוב הדברים בביתה היו צהובים גם כן.
מלבד אוסף נרחב של בגדים צהובים, לונדון מקיפה את עצמה באלפי פריטים צהובים, כולל טויוטה Scion SB צהובה בהירה, רהיטים, קישוטים ואביזרים צהובים.
היא אמנם מודה כי האובססיה שלה לצבע הצהוב לא נחשבת לנורמלית בעיני רוב האנשים, אך היא מתנחמת בכך שהצבע הוציא אותה מדיכאון ועזר לה לבטא את עצמה. זה בעיניה גם דרך ל”הפצת אור”.

 

 

 

 

הסבתא הירוקה מברוקלין

הסבתא Elizabeth Sweetheart, בת 74, ידועה באזור ברוקלין בניו-יורק, שלה כ”גברת הירוקה” בזכות חיבתה לצבע הירוק. בעשרים השנים האחרונות לערך, היא התלבשה מכף רגל ועד ראש בירוק ליים בוהק, עם שיער צבוע בהתאמה. “פשוט הפכתי לירוקה – אני לא יכולה ללבוש שום צבע אחר”, אמרה לעיתונאים.
במטבח שלה שטיח ירוק, פח אשפה ירוק, כלים ירוקים, כלים, קרשי חיתוך וסירים, כולם ירוקים. “אני תמיד עושה דברים כדי לשמור על שמחה בחיים וירוק הוא רק הצבע החיובי ביותר והכי מאושר”, היא אומרת לשכניה. קשה לפספס אותה בשכונה כשהיא מסתובבת בה מדי יום.
בעברה היא עסקה באמנות “אולי זה נובע מכך שגדלתי בנובה סקוטיה, אזור כפרי ומיוער ואחרי שעברתי לניו יורק, התגעגעתי לירוק מסביב,” אמרה.

 

 

 

הגברת הוורודה מלוס אנג’לס

הגברת Kitten Kay Sera אוהבת ורוד. נכון, כך גם נערות ונשים רבות אחרות ברחבי העולם. אבל לשחקנית בת ה-46 מלוס אנג’לס, יש אובססיה להקיף את עצמה בכל מה שוורוד, תכונה שזיכתה אותה בכינוי “The Pink Lady”. למעשה כל מה שבבעלותה הוא ורוד. היא טוענת שלבשה רק בגדים ורודים במשך 25 השנים האחרונות וכדי שלא תשתעמם מהצבע, היא משנה את הגוונים ומנסה להתקרב לסגנונות שונים, כמו קאנטרי, זוהר, רוקנרול וכדומה. לא רק שהיא מתה על הצבע הירוק, היא אפילו הולכת להלוויות לבושה מכף רגל ועד ראש בצבע המזוהה איתה. היא אומרת שהיא נהנית כאשר זרים עוצרים אותה ברחוב, נותנים לה את העגילים והצעיפים הוורודים שלהם ושולחים לה דברים ורודים בדואר.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
תרבות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
תרבות
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
תרבות
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
בכפרים בפולין, היו גוררים את הנערות ומשליכים אותן לנהר, אך הן יכלו “לפדות” עצמן,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*