הצלם Pelle Cass מצלם בני אדם מקיימים אינטראקציה לאורך זמן, במיקום או סביבה ספציפית ומציג היסטוריה חזותית של צירופי המקרים המתרחשים שם.

 

 

 

הסצנות שלו עמוסות בצפיפות בעוברים ושבים ברחוב או שחקני ספורט. הוא עשוי לצלם למעלה מ-1,000 תמונות כדי לספק את התוכן לשילובים אינסופיים של תנועות ותנוחות. לוקח לו 40 עד 80 שעות, כשבועיים, כדי להשלים תמונה. התוצאה הסופית היא תמונת סטילס שמרכזת שעה של אנשים בתנועה, לתמונה דינמית אחת.
הסיטואציות בערבוביה, אינן מבוימות. הכל קיים. כל האירועים שיכולים להתרחש בסצנה אחת מתרחשים בו זמנית, ללא סדר. הוא מזכיר את Eadweard Muybridge, הצלם הבריטי-אמריקאי בן המאה ה-19, שצילם תמונות של סוסים דוהרים ברצף, כדי להוכיח שהפרסות שלהם עזבו את הקרקע בו-זמנית בשלב מסוים בזמן שהם דהרו.
"אני רוצה שהכאוס והעולם האמיתי, יהיו בצילום", אומר קאס "אנשים משתמשים בפוטושופ כדי לעשות סדר, אבל אני רוצה לעשות בלגן". הוא תופס את הצילום שלו "כמתאר סוג של קטסטרופה, אנשים מתרוצצים בסוג של פאניקה".

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
אני רק שמה על עצמי משהו קליל ובאה
אמנות
אני רק שמה על עצמי משהו קליל ובאה
  סגנון האמנות הרעיוני הרגיש שלה, מזכיר דברים שכתב פרימו לוי "ברמה הקוונטית, כולנו
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
אמנות
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
  כאשר François Botherel פרש לגמלאות, הוא התמסר לתחביב חדש: הוא החל לאסוף באובססיביות
מערת אלומיניום מזהירה מפני השתלטות העיר על הטבע
אמנות
מערת אלומיניום מזהירה מפני השתלטות העיר על הטבע
  השאיפה הייתה שהמבנה הזה לא רק ישקף את מעמדה של תאילנד כייצרנית ויצואנית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.