האמן התורכי Sakir Gokcebag מארגן מכלול חזותי מענג של חפצים יומיומיים, לאפקט פיסולי סוריאליסטי, פשוט אך מעורר ביצירתיות המרחבית שלו.

נטורליזם אקזוטי, סצנות טרופיות עם חומרים שיכולים להימצא במגירה או במרתף הבית. ההשעיה שלהם ודפוסי החזרה שלהם, הם אלה שמעוררים את הדמיון להטות את כף המאזניים לכדי פליאה, כאשר הנורמליות נחשפת כשכבה דקה ואפילו שקופה של מודעות.
האמן, כמו המשורר, הם מעניקים את המתנה לראות כל דבר, באופן מודע יותר, ליותר יצירתי. זה חלק מהבריחה של המודרניזם מגבולות המסגרת והבד.
ארתור רמבו אמר שהמשורר ובאותה מידה האמן, הם אנשי חזון של "חוסר ארגון, חוסר גבולות שיטתי של כל החושים".
דושאמפ ו- Gökçebağ קוראים תגר על השכיחות של מוצרים בעבודת יד, כחלק מההגדרה של אמנות המיינסטרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
אני רק שמה על עצמי משהו קליל ובאה
אמנות
אני רק שמה על עצמי משהו קליל ובאה
  סגנון האמנות הרעיוני הרגיש שלה, מזכיר דברים שכתב פרימו לוי "ברמה הקוונטית, כולנו
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
אמנות
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
  כאשר François Botherel פרש לגמלאות, הוא התמסר לתחביב חדש: הוא החל לאסוף באובססיביות
מערת אלומיניום מזהירה מפני השתלטות העיר על הטבע
אמנות
מערת אלומיניום מזהירה מפני השתלטות העיר על הטבע
  השאיפה הייתה שהמבנה הזה לא רק ישקף את מעמדה של תאילנד כייצרנית ויצואנית

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.