מרוחב המסדרונות ועד לארגונומיה של הכיסאות, עיצוב הפנים של המשרד הוא בעל השפעה רבה על הביצועים של החברה והרושם של הלקוחות עליה. מעבר לכך, כאשר אנחנו מחשבים כמה זמן אנחנו מבלים במקום העבודה, זה רק הגיוני שנדאג שהוא יתאים לצרכינו ויספק לנו חוויה נעימה.

כל המחקרים בנושא מובילים למסקנה משותפת: עובדים מאושרים, שנוח להם, הם עובדים יצרניים, יצירתיים, עם יותר מוטיבציה ונאמנות לחברה, לאורך זמן. מטרתם של המעצבים והארכיטקטים של ימינו, היא להגיע – מעבר ליצירת מבנים בני קיימא ויעילים באנרגיה – לעצוב חללים יעילים יותר, פרודוקטיביים ומעוררי השראה. מגמות חדשות וחדשניות צמחו מן התפיסות של אתמול, המיושמות במשרדים ברחבי העולם, הופכות עובדים למאושרים, בריאים ואפילו נרגשים יותר מתמיד ללכת לעבודה בכל יום.
הנוף המתפתח של מקום העבודה, דורש חשיבה חדשנית: איך לתכנן משרד יותר פרודוקטיבי? כיצד ניתן ליצור חללים שמתאימים למגוון של עובדים ופעילויות? מה לגבי הטכנולוגיה המתפתחת של היום ומה צריך להילקח בחשבון לגביה בעת עיצוב מקומות עבודה?
מהפכה שקטה מתרחשת בעולם, טכנולוגיות חדשות מאפשרות לכוח העבודה הזדמנויות לעבוד על מחשב נייד או מחשב בבית, ברכבת או בבית קפה. המשרד העכשווי נראה לכן יותר כמקום לאינטראקציה חברתית, למפגש לקוחות ועמיתים והחלפת רעיונות. המרחב הרשמי התחלף עכשיו לשטח רב תכליתי, קרוב יותר למראה של לובי בית מלון או סלון ביתי. שטח המשרדים הפך כעת ליותר “חברתי”, משותף ופתוח, מותאם בצורה גמישה וממוקדת יותר סביב הפעילויות הנדרשות בחברה.
לצד ומול החדשנות הטכנולוגית והבניינים החכמים, מעצבי פנים המודעים למציאות המתחדשת, משתמשים בטבע כמסגרת ארכיטקטונית, לארוג את הדפוסים וצורות הטבע לתוך הסביבה הבנויה, באמצעות שימוש בטקסטורות, דפוסים, תאורה טבעית וצמחים חיים.
משרדים בכל רחבי העולם, מאמצים את מקומות העבודה והמפגש החדשים והבלתי אמצעיים, כדי למשוך כישרונות צעירים ולהפוך את מרחבי העבודה ליותר סינרגטיים.

כריכה קשה ומהודרת, 176 עמודים. המחיר: 120 ש”ח, כולל מע”מ ומשלוח.