30/03/2021 19:00 - 20:00 מפגש זום

סדרת מפגשים – הבמה של קהילת האדריכלים, מעצבים ויזמים של מגזין d+a. מארח: גיורא אוריין, עורך ראשי

אדריכל גבי שורץ – 9 פרויקטים אחרי טופס 4
טופס 4 הוא טופס סטטוטורי, המסמל את רגע העברת המבנה מידי האדריכל לידי המשתמשים. זהו רגע משמעותי, שאחריו המבנה מקבל חיים משלו ומתעצב מחדש ללא הפסקה, על ידי הדיירים.
בעשר השנים האחרונות, בוחן האדריכל גבי שורץ את הדיון בין שדה לפרויקט, במסגרת הפרויקטים של משרדו שורץ-בסנוסוב אדריכלים והן במסגרת הסטודיו לעבודת גמר בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון, שם הוא משמש כמרצה.
לרוב מוצגת האדריכלות והחזון שלה, דרך עיני המתכננים. ההרצאה “9 אחרי 4”, מציגה לעומת זאת, 9 פרויקטים אשר שימשו כמעבדה לתפיסה המציגה את המבנים דווקא דרך עיני המשתמשים. בכך נחשפות שכבות המבנה השונות, אשר הופכות אותו ממבנה לשדה.

אדריכל פרופ’ח גבי שורץ: מייסד ובעלים שותף של משרד שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים בחיפה, המונה 30 אדריכלים. חבר סגל בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון שם הוא משמש כראש תחום פרויקט התזה של התואר השני המקצועי. זכה בפרס רכטר היוקרתי לאדריכלות על תכנון שכונת הבוסתן בכרמיאל, בפרס עזריאלי לארץ ישראל יפה על תכנון שכונת מרכז העיר בכרמיאל, בפרס אמיליו אמבז לאדריכלות ירוקה, באות העיצוב הישראלי מספר פעמים ולאחרונה בפרס האתר הבינלאומי DEZEEN עבור תכנון הכניסה החדשה לטכניון בחיפה. פרויקטים בולטים – הספרייה אקדמית במכללת כנרת, שכונת הבוסתן בכרמיאל, הפקולטה לתקשורת במכללת עמק יזרעאל, הפקולטה לרווחה ובריאות באוניברסיטת חיפה, כפר המשתלמים ביוקנעם, מוזיאון ח”א בחצרים, מוזאון הטבע בטכניון, בית ספר תדהר בעפולה, האקדמיה לתעופה וחלל של ח”א בכרמיאל ועוד.

 

להרשמה
ההשתתפות חינם, אבל יש להירשם מראש אך ורק בפרטים מלאים – מלאו פרטיכם המלאים בעמוד זה בתיבה משמאל.
שימו לב – חובה למלא פרטים מלאים. הרשמה ללא כל הפרטים לא תיקלט (גם שם פרטי וגם שם משפחה, מקצוע וכד’).
אנחנו חוזרים ומדגישים את זה שוב –
חובה למלא פרטים מלאים (גם שם פרטי וגם שם משפחה, מקצוע וכד’). הרשמה ללא כל הפרטים לא תיקלט.
מספר המשתתפים מוגבל. האירוע מיועד לקהל מקצועי. מערכת המגזין שומרת את הזכות לאשר נרשמים באופן סלקטיבי, על פי שיקוליה.
אימייל da.magazine.office@gmail.com

פגשו את האדריכלים הטובים ביותר, שיחלקו אתכם את הסיפור שלהם, ההצלחות, הכישלונות ותובנות מקצועיות
כנסו לספרית הווידאו וצפו: המפגשים שהיו – ושיהיו