אולם תצוגה בן חדר אחד בצ'אנדיגאר שבהודו, מטשטש את הגבולות בין אמנות לשימושיות, יוצר תפאורה פיוטית לנגרים ולמערכת היחסים שלהם עם אמנות העץ ההודית.

 

אמנות העץ היא חלק בלתי נפרד מהתרבות ההודית. על פי האגדה, קהילת סוטרדהאר הם נגרים צאצאים של בנו של וישווקארמה (המהנדס האלוהי). עד היום, יום וישווקרמה הוא יום חג בהודו ואז בעלי המלאכה סוגדים לכלים שלהם. בעיצוב אולם התצוגה של יצרנית מוצרי העץ Timber Rhyme, חגגו המעצבים Studio Ardete את אמנות העץ.
סדרה של סרטים מעץ, מתפתלים בחלל ויוצרים את מדפי התצוגה, אזורי הישיבה והשולחנות ואלמנטים עיצוביים אחרים ויוצרים נוף אמנותי, תפאורה המתאימה לדיאלוג בין הנגר והלקוח, כשהשימוש בלביד מצופה אלון בהיר, מסמל את המעורבות החברתית. סרט העץ הנזיל טומן בחובו פירושים רבים, הן עבור המבקר והן עבור דיירי החלל. הוא משמש כמשטח ישיבה אך במקביל מעודד את הלקוחות להסתובב באולם, מטשטש את הגבולות בין "הסטטי, המטלטל והאמנות".
הדרך הטובה ביותר לתאר את העיצוב הזה, הוא באמצעות ציטוט של זאהה חדיד ז"ל "יש 360 מעלות, אז למה לדבוק רק במעלה אחת?", אמירה המתארת את האפשרויות האינסופיות של הארכיטקטורה והעיצוב, לדמיין מחדש צורות וחומרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב פנים
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב פנים
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב פנים
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.