אולם תצוגה בן חדר אחד בצ'אנדיגאר שבהודו, מטשטש את הגבולות בין אמנות לשימושיות, יוצר תפאורה פיוטית לנגרים ולמערכת היחסים שלהם עם אמנות העץ ההודית.

 

אמנות העץ היא חלק בלתי נפרד מהתרבות ההודית. על פי האגדה, קהילת סוטרדהאר הם נגרים צאצאים של בנו של וישווקארמה (המהנדס האלוהי). עד היום, יום וישווקרמה הוא יום חג בהודו ואז בעלי המלאכה סוגדים לכלים שלהם. בעיצוב אולם התצוגה של יצרנית מוצרי העץ Timber Rhyme, חגגו המעצבים Studio Ardete את אמנות העץ.
סדרה של סרטים מעץ, מתפתלים בחלל ויוצרים את מדפי התצוגה, אזורי הישיבה והשולחנות ואלמנטים עיצוביים אחרים ויוצרים נוף אמנותי, תפאורה המתאימה לדיאלוג בין הנגר והלקוח, כשהשימוש בלביד מצופה אלון בהיר, מסמל את המעורבות החברתית. סרט העץ הנזיל טומן בחובו פירושים רבים, הן עבור המבקר והן עבור דיירי החלל. הוא משמש כמשטח ישיבה אך במקביל מעודד את הלקוחות להסתובב באולם, מטשטש את הגבולות בין “הסטטי, המטלטל והאמנות”.
הדרך הטובה ביותר לתאר את העיצוב הזה, הוא באמצעות ציטוט של זאהה חדיד ז”ל “יש 360 מעלות, אז למה לדבוק רק במעלה אחת?”, אמירה המתארת את האפשרויות האינסופיות של הארכיטקטורה והעיצוב, לדמיין מחדש צורות וחומרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*