חנות המותגים "דה מרקט", המוכרת בגדי נשים בעיצוב מקומי, הועתקה למשכן חדש בקניון עזריאלי וקיבלה עיצוב חדש.

 

המעצבים קיבלו לטיפולם שטח חנות סטנדרטית בת 42 מ"ר בקניון עירוני וביקשו ליצור ניתוק שלה מהסביבה ההמונית, בכדי ליצור חווית קניה של בוטיק, כמו אלה המצויים בבירות האופנה הידועים באירופה ובעולם. לשדר יוקרה של מותג, שאינו מנקר עיניים, משדר יציבות וניסיון, מעודכן וחדשני. כל זאת עשו המעצבים באמצעות פלטת חומרים וגוונים: עץ צבוע ירוק עמוק ועשיר ופורניר חשוף, בהשראת העולם הקלאסי האירופאי, כדי ליצור עומק וחיבור לחומר. כמו גם בשני גווני טפטים כהים על כל קירות חדרי ההלבשה, כדי ליצור תחושת אינטימיות עוטפת, יחד עם וילונות הקטיפה הסוגרים על איזור התאים.

 

 

 

 

 

 

מערכת תליית הבגדים הראשית עוצבה בצורות מתעגלות המשדרות תנועה בחלל, היוצרים קומפוזיציה מודרניסטית, עשויה מתכת צבועה בגוון זהוב. "תוך כדי תכנון הקומפוזיציה, לקחנו בחשבון את הגבהים של התלייה, מיקומים של הקולבים ואפילו אפשרויות מידור שונות בין קולקציות", מסביר המעצב איתן כהן "כחלק בלתי נפרד מהתלייה, תכננו גם תלייה השוברת את הקומפוזיציה, אך משתלבת בה, תליה זו מאורת בגב שלה".

 

טפטים כהים על קירות חדרי ההלבשה, כדי ליצור תחושת אינטימיות עוטפת, יחד עם וילונות הקטיפה הסוגרים על אזור התאים

 

 

מערכת תליית הבגדים הראשית עוצבה בצורות מתעגלות המשדרות תנועה בחלל, בקומפוזיציה מודרניסטית

 

 

 

דוכן הקבלה והקופה עומד כפסל במרכז החנות, עשוי מצינורות אלומיניום צבועים, בו משולבים מכלולי הקופה ושאר האחסון המיועד לתפקוד החנות. מעל הקופה ישנו מעין אלמנט תאורה מרחף, בו קבועים גופי תאורה המאירים ישירות על מעלה הקופה. חלק זה מחופה במראה.
גוף תאורה מיוחד עוצב על ידי מעצבי החנות, עבור פרויקט זה, עשוי פליז וזכוכית אסיד, עליו מוטבע שם המותג, מעוצב בהשראת שילוט חנויות הרחוב של שנות ה-20 עם טוויסט מודרני.

עיצוב פנים איתן כהן, Studio ETN
קבלן: ניר פולדי
עבודות נגרות ומסגרות מאסיבי: kay design
תאורה, ויעוץ תאורה: יאיר דורם
ריצוף: נגב
טפטים: גולדשטיין גלרי טפט
וילונות: וילונות כפיר
אביזרים PRAT LIVING
שיש: ארמון השיש
ריהוט נייד: פיק אפ
שילוט: כפיר שלטים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גוף תאורה עליו מוטבע שם המותג, מעוצב בהשראת שילוט חנויות הרחוב של שנות ה-20 עם טוויסט מודרני.