עם המלתחה הפנטסטית שלה עם ההדפסים התוססים, המעצבת הצבעונית ממזרח לונדון תמיד מקבלת המון תשומת לב. מנעד העיצוב של Bethan Laura Wood נע מרהיטים ליצרניות-על ועד לחלונות ראווה של המותג Hermès. קשה לא לזהות את טביעת היד שלה וכשרואים אותה עצמה, אי אפשר לטעות ולדעת שהיא המעצבת –לחיים של בובה צבועה עם עיגולים ורודים וגבות בכל צבעי הקשת.
האסתטיקה הייחודית שלה מתפרסת על פני טקסטיל, תכשיטים, רהיטים, תאורה, עיצוב תפאורה ותחומים רבים אחרים שמעניינים אותה. היא לא נאיבית מספיק מכדי להאמין שלאישיותה הצבעונית אין השפעה על תשומת הלב שעבודותיה מקבלות, אבל היא להוטה להוכיח שעבודתה יכולה להיות האטרקציה העיקרית.
שעועית כחולה ותפוזים ענקיים, מככבים בחלונות הראווה שעיצבה לבית היוקרה הצרפתי Hermès, שהשיק אוסף צעיפי משי מודפסים בהשראת אנרי רוסו הפוסט-אימפרסיוניסט. היא יצרה תצוגה שהתמזגה ברקע שטוח המצויר ביד, עם אביזרים שקיבלו טיפול ידני, התצוגה שיחקה בין שניים ושלושה ממדים. “רעש” היא מילה שצצה שוב ושוב באוצר המילים של המעצבת הצעירה. רבים מהפרויקטים שלה מתאמצים בצורה יוצאת דופן להשיג את רמת הפירוט שהיא דורשת, עם ציור ביד, הרכבת אלפי חרוזים, תשבץ מודרני המכסה ספה בגימורים שונים, כפי שעשתה לספה המסנוורת שעיצבה ליצרנית Kvadrat במילאנו.
מאז שהתמקמה במקסיקו סיטי בשנת 2013, בעקבות בחירתה על ידי מותג המלונות היוקרתי W, להיות אחת ממעצבי הרשת באותה שנה, לצבעים המרהיבים של המדינה והתרבות המכסיקנית, היו השפעה ברורה על העיצוב והאופנה שלה. למשל באוסף של נברשות, פמוטים ומנורות, המצטטים זרי פרחים מקסיקניים הנמכרים בשווקי הרחוב של העיר.
הקולקציה הוצגה ביריד מיאמי באזל 2013, ומאוחר יותר בתערוכת היחיד שלה בגלריה ארם בלונדון.
“אפשר לחשוב שהעיצוב נראה ילדותי, אבל בשבילי זה פשוט יפה. זה שילוב בלתי צפוי של צבעים חיים” היא אומרת “יש היגיון בשיגעון”.
היא גם מודעת לכך שגישה עיצובית מקסימליסטית וצבעונית כזו עכשיו היא באופנה, אבל היא תלוייה באופנות מתחלפות. “כשזה ילך ויהפוך מינימאלי שוב, אני אצטרך לראות אם אני שורדת. אבל כמעצבת, את צריכה להיות אמיצה עם האמת שלך. אחרת למה לטרוח”?