לג'נדה הינה רשת גלידריות הקיימת כ-15 שנה, מונה נכון להיום כ-20 סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת בשלבי התרחבות. הרשת, העוברת בימים אלו שדרוג בנראות, עם קונספט עיצובי חדש.

 

הרעיון המרכזי בעיצוב החדש היה ליצור חוויה מתוחכמת ועכשווית יותר לסניפי הרשת. הראשונה לזכות במתיחת הפנים הייתה "לג'נדה פתח תקווה", חנות מאורכת ומאתגרת לעיצוב בגודל של 57 מ"ר. מבנה החנות איפשר ליצור פס מכירה ארוך, איזור ישיבה ומטבח בו מייצרים את הגלידות מידי יום.
החלל עצמו הוא נטראלי מצד אחד- שימוש בגוונים לבנים, עץ, ואפור בהיר, ומצד שני משלב אלמנטים בצבעוניות עזה מאד- גווני ורוד וטורקיז, בהתאם לצבעי המותג.
הרצון היה ליצור נקודות עניין רבות בקירות החנות, באמצעות שילוב חומרים שונים – מתכות, זכוכית, שיש, עץ וכן, באמצעות אלמנטים גרפיים עוצמתיים ובשילוב צמחייה.

עיצוב פנים: נעמה זהר
מיקום: אם המושבות, פתח תקווה
שטח: 57 מ"ר
צילום: מאור מויאל
מיתוג: סטודיו מיכל סודאי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
קונספט למלון ספא במערות קפדוקיה
עיצוב פנים
קונספט למלון ספא במערות קפדוקיה
הפרויקט תוכנן כשלושה אזורים נפרדים. כניסת המלון חצובה בצוקי המחצבה לשעבר. ציר נמתח מאזור הכניסה
תעשייה פוגשת הייטק: מבנה ישן במונטיפיורי מקבל חיים חדשים
עיצוב פנים
תעשייה פוגשת הייטק: מבנה ישן במונטיפיורי מקבל חיים חדשים
  אחד מאותם המבנים הוא פרויקט חדש של המעצבת מיטל מזרחי, מייסדת M² Studio,
הריק כנקודת מוצא בעיצוב בית בולנסיה
עיצוב פנים
הריק כנקודת מוצא בעיצוב בית בולנסיה
  הפורמליזציה של "Casa MN" מאת HORMA studio היא תוצאה של מחקר וניסויים בין

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.