לג'נדה הינה רשת גלידריות הקיימת כ-15 שנה, מונה נכון להיום כ-20 סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת בשלבי התרחבות. הרשת, העוברת בימים אלו שדרוג בנראות, עם קונספט עיצובי חדש.

 

הרעיון המרכזי בעיצוב החדש היה ליצור חוויה מתוחכמת ועכשווית יותר לסניפי הרשת. הראשונה לזכות במתיחת הפנים הייתה "לג'נדה פתח תקווה", חנות מאורכת ומאתגרת לעיצוב בגודל של 57 מ"ר. מבנה החנות איפשר ליצור פס מכירה ארוך, איזור ישיבה ומטבח בו מייצרים את הגלידות מידי יום.
החלל עצמו הוא נטראלי מצד אחד- שימוש בגוונים לבנים, עץ, ואפור בהיר, ומצד שני משלב אלמנטים בצבעוניות עזה מאד- גווני ורוד וטורקיז, בהתאם לצבעי המותג.
הרצון היה ליצור נקודות עניין רבות בקירות החנות, באמצעות שילוב חומרים שונים – מתכות, זכוכית, שיש, עץ וכן, באמצעות אלמנטים גרפיים עוצמתיים ובשילוב צמחייה.

עיצוב פנים: נעמה זהר
מיקום: אם המושבות, פתח תקווה
שטח: 57 מ"ר
צילום: מאור מויאל
מיתוג: סטודיו מיכל סודאי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב פנים
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב פנים
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב פנים
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.