לג'נדה הינה רשת גלידריות הקיימת כ-15 שנה, מונה נכון להיום כ-20 סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת בשלבי התרחבות. הרשת, העוברת בימים אלו שדרוג בנראות, עם קונספט עיצובי חדש.

 

הרעיון המרכזי בעיצוב החדש היה ליצור חוויה מתוחכמת ועכשווית יותר לסניפי הרשת. הראשונה לזכות במתיחת הפנים הייתה “לג’נדה פתח תקווה”, חנות מאורכת ומאתגרת לעיצוב בגודל של 57 מ”ר. מבנה החנות איפשר ליצור פס מכירה ארוך, איזור ישיבה ומטבח בו מייצרים את הגלידות מידי יום.
החלל עצמו הוא נטראלי מצד אחד- שימוש בגוונים לבנים, עץ, ואפור בהיר, ומצד שני משלב אלמנטים בצבעוניות עזה מאד- גווני ורוד וטורקיז, בהתאם לצבעי המותג.
הרצון היה ליצור נקודות עניין רבות בקירות החנות, באמצעות שילוב חומרים שונים – מתכות, זכוכית, שיש, עץ וכן, באמצעות אלמנטים גרפיים עוצמתיים ובשילוב צמחייה.

עיצוב פנים: נעמה זהר
מיקום: אם המושבות, פתח תקווה
שטח: 57 מ”ר
צילום: מאור מויאל
מיתוג: סטודיו מיכל סודאי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*