עיצוב המסעדה בינלאומי, איטלקי קלאסי, אך מותאם לאופי המיקום והסגנון התל אביבי התוסס.

 

דמותה של סופיה לורן המיתולוגית, משתרעת על גבי כל הקיר לכל גודלו וגובהו, עשויה מפסיפס שבור בגווני שחור לבן אפור.

 

"כשם שסופיה לורן בדמותה העל זמנית, המיתולוגית ואישיותה הסוחפת נשארת חרוטה בזיכרון, כך גם סרפינה התל אביבית, משרה אווירה על זמנית ומשאירה חותם והתחושות במהלך הבילוי נשארות גם כשיוצאים מהמסעדה", אומרת מעצבת הפנים אירית שניר.

 

 

הבר ממוקם בחלל הכפול בלב המסעדה ומהווה את האלמנט המרכזי בחלל המסעדה.

 

תצוגת האלכוהול תלוייה מהתקרה בגווני פליז, משלימה את הקומפוזיציה החללית ומדגישה את עוצמתו של הבר האובלי.

הירידה למפלס התחתון באמצעות במדרגות ברזל, בין קירות בריקים בגוון טרקוטה באווירת מרתף ניו יורקי, שהוא המקור של מסעדת סרפינה העולמית. תאי השירותים מעוצבים בשיש קלאסי איטלקי ומחזירים את הקלאסיקה לחלל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היזם: קבוצת חג׳ג׳
יועץ תפעול: עמית לביד
מתכנן מטבחים: ג'קי דבח
יועץ תאורה: צח כהן
מעצב גרפי: שי דרביש
עבודת קבלנות ומסגרות: חברת צפריר יצחקי ניהול פרויקטים
עבודת נגרות: רמי זבולון
בריקים: דודי קוכמייסטר חברת בריקים
ריצוף קרמיקות וחיפויים: שרוני קרמיקה
ריצוף lvt דמוי פרקט: שלומי שקלים
רהיטים: פיק אפ כסאות
בוטים מיוחדים: יינון רהיטי קמה
תקרה אקוסטית: יהודה יצוא יבוא

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
ספרית יוצרי ישראל: חותם ישראלי בספריה אחת
עיצוב פנים
ספרית יוצרי ישראל: חותם ישראלי בספריה אחת
ספרית יוצרי ישראל, פרוייקט תרבותי של סדרת ספרים איכותיים המוקדשת לאדריכלים ופרויקטים שהשפיעו על המרחב
איך הבינה המלאכותית הופכת אדריכלים למרוויחים הגדולים של המאה ה-21
עיצוב פנים
איך הבינה המלאכותית הופכת אדריכלים למרוויחים הגדולים של המאה ה-21
  בעבר, ייצור הדמיות פוטוריאליסטיות או תוכניות מפורטות, היה תהליך ארוך ומייגע שצרך זמן
מעצבים את העתיד: AI ככלי לבניית עולם טוב יותר, ירוק יותר וחסכוני יותר
עיצוב פנים
מעצבים את העתיד: AI ככלי לבניית עולם טוב יותר, ירוק יותר וחסכוני יותר
  AI מאפשרת לחשב ולייעל באופן מקיף היבטים תכנוניים מורכבים. לדוגמה, במקום להסתמך על

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.