משרדי חברת מוסאשי, המפתחת טכנולוגיית רכב יפנית מהמתקדמות בעולם, מימוש רעיון בקונספט מופשט, לחלל מוגדר. העיצוב כולל שלוש תיבות, שלושה חומרים: פלדה זכוכית ובטון. משרדי מרכז הפיתוח הזה בנוה אילן, מהווים חלל ליצירה, חשיבה מחוץ לקופסא, התקדמות טכנולוגית פורצת דרך ועין עיצובית חדה.

 

ההשראה לעיצוב המשרד הגיעה מיפן: מינימליזם מהודק מחד, בתוכו משתלבת סביבת עבודה פונקציונלית. היחס בין החללים בתוך המבנה, כמו גם בין חלקו הפנימי לבין חלקו החיצוני, נבנה על פי עיקרון יין-יאנג – ניגודים המשלימים זה את זה – בין שקיפות לאטימות ובין עיצוב נקי ועושר פונקציונלי, הבא לידי ביטוי בחדרי ישיבות, בחדרי העבודה, בסדנת העבודה והניסויים, הלאונג' והמטבח הגדולים ומפנקים, כמו במלון בוטיק.
התכנון מתבסס על עיקרון של שלוש תיבות, שלושה חומרים. תיבת הפלדה, הזכוכית והבטון הן כמו קופסאות תכשיטים אחת בתוך השנייה, שמסתירות בתוכן יצירה חדשה, בין אם זה תכשיט או מכונית פאר.

אדריכלות ועיצוב פנים: מירון לוי אדריכלים
צוות תכנון: גלית לין, נטע אלון, ספיר גבאי, מאי רגיאנו
לקוח: חברת Musashi
שטח כולל: 550 מ"ר
תחילת תכנון: 2019
סטאטוס: בוצע, 2020
בלובוקס, נווה אילן
צילום: שי גיל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב פנים
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב פנים
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב פנים
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.