בזמנים של חוסר וודאות, הבית שלנו הוא אחד הנדבכים היחידים שמאפשר לנו להרגיש רגועים ובטוחים. כך גם בבתים עליהם אמונה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו, שמצליחה פעם אחר פעם לייצר סביבות מגורים אינטליגנטיות, מרגשות והוליסטיות שנעים לשהות בהן. כך היא עושה זאת.

 

שפת העיצוב שלה חפה מפשרות. בפרויקטים שלה אין שחקנים ראשיים ושחקני משנה- המרחב כולו מטופל כמכלול הוליסטי וכל רובד נבחן לפרטי פרטים. היא ידועה כאשת מקצוע שמקפידה לשלב טכנולוגיות ומערכות מתקדמות לצד אלמנטים ופרטי ריהוט שמתוכננים ונתפרים CUSTOME MADE בהתייחס לאופי הפרויקט וצרכיו, החל מחיתוכי אבן cut to size ועד לפרטי הנגרות, הריהוט והטקסטיל.

 

 

אני מאמינה שבעיצוב פנים טמון הכוח לייצר תחושות ולהתוות בכל חלל באשר הוא שימושים נוספים. בכוחו לדייק את הפונקציות, לשנות אורחות חיים ולייצר רווחה ואווירה וזה הוא תוצר של איזון מדויק בין הפרקטי והפונקציונלי, ליפה, המעוצב והאסתטי.

 

 

כל שכבה תורמת לתפיסה הכוללת והמינונים הם שם המשחק; השימוש בחומרים מנוגדים (בהם עץ, ברזל, פליז, חרס, אבן טבעית, קטיפה, בדים טבעיים ועור) הם שיוצרים את השלם. אני מאמינה בשילוב הטבע כהווייתו בתשתיות: ברצפה ובתקרות, בקירות ובתאורה. בזמן שהמעטפת נותרת על פי רוב ניטרלית, את הצבעוניות אני יוצקת בטכניקת דגרדה- הפריטים הדומיננטיים והגדולים מהווים רקע בהיר יחסית ובשלב הבא משובצים פרטי האמנות, האקססוריז, הכריות והטקסטיל בגוונים עזים יותר ובנראות אופנתית והם שמוסיפים עניין ואופי בחלל. כך נוצרים חללים הוליסטיים ומנומקים שמשדרים חמימות, משפחתיות ורוך.

 

 

הבית הפרטי שלי מייצג את תמצית הרצונות, השאיפות והמאוויים של כל אחד מארבעת בני המשפחה. הוא תוכנן על-ידי האדריכליות מירית שטרן אשוח ואיקה דוידס ועוצב בסגנון טוסקני. כאחת שמחוברת לעולם החומרים, הרבתי להשתמש באלמנטים טבעיים: ריצוף בורגון, בריקים מפירוקים, פרקט אלון צרפתי מעושן, חיפוי עץ מפירוקים של סירות , פסיפס אם הפנינה השחורה, מדרגות חוץ מפירוקים, פונטנה אותנטית, תריסי עץ ומרזבי נחושת. בנוסף שילבתי אלמנטים קלאסיים כדוגמת הספות אותן ריפדתי בדי קטיפה לצד גופי תאורה ואביזרים מתועשים. התוצאה אקלקטית ומגוונת והסגנון העשיר עובר כחוט השני בין כל החללים.

 

 

נתנו את הדעת על חיבור כמעט בלתי אמצעי בין החוץ לפנים: הבית עטוף חלונות ודלתות מפרופיל בלגי שמאפשרים מבטים מכל זווית במרחב הפנימי ישירות לעבר החצרות והגינה. בד בבד הקפדנו ליישם אלמנטים של בניה ירוקה כמו מערכת מיזוג גיאו-אנרגית המבוססת על משאבות סחרור שתפקידן לחמם ולקרר הבית באופן טבעי, לשם כך בוצעו קידוחים של 100 מטר לעומק האדמה.

 

 

 

 

 

מעצבת פנים קרן ניב טולדנו. צלם גבריאל בהרליה

לכל הכתבות בקטגוריית בתים מעוצבים
+כתבות מומלצות
שש וילות נהנתניות בגוון אפרסק, בגואה
עיצוב פנים ישראלי
שש וילות נהנתניות בגוון אפרסק, בגואה
  פרויקט Baia Villas שתכננו JMA Mumbai, ממוקם במנדרם, צפון גואה, הודו, מורכב משש
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
עיצוב פנים ישראלי
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
עיצוב פנים ישראלי
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*