עולם המשרדים היום, הוא סופר תחרותי. העובד היום הוא המצרך הנדיר ביותר והמלחמה על ליבו, היא כבר מזמן לא נחלתם של גוגל, פייסבוק וענקיות הטכנולוגיה. היום כל החברות משקיעות הרבה מאוד משאבים בנראות המשרד, בנגישות ובמתקנים והשירותים שהוא מציע לעובדים. ערכנו סיור מאחורי הקלעים בחברה שבונה את המשרדים של הענקיות ושמענו תובנות ממנכ"ל א.וייס על הסטנדרטים בבנייה למשרדים כיום.

“לעשות את זה טוב, כולם יודעים, אבל לעשות מצוין, זה כבר עניין אחר ובשוק המשרדים כיום, טוב, זה לא מספיק.
צריך להיות מצוין וזה בדיוק היתרון שלנו. אנחנו מצוינים בהקמת משרדים. זה מה שאנחנו עושים כבר 30 שנה”.
איתי וייס, בעלים ומנכ”ל משותף בחברת א.וייס.

 

 

“מבחינתנו, כחברת עבודות גמר, שמתמחה במשרדים, אומר איתי וייס, “יש כאן אתגר אמיתי. כי אם בעבר, כל המשרדים היו פחות או יותר דומים -סטנדרט, היום, כל משרד הוא עולם ומלואו והמשימה של האדריכלים המתכננים ושלנו – כמי שמבצעים את המשרדים בפועל, היא להגשים את החלומות ולהפוך אותם למשרדים שהם גם יפים ואייקונים, אבל גם פרקטיים.”

 

 

“גם המקצבים אחרים לגמרי” מוסיף איתי “אנחנו נדרשים להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן ולהיות מאוד יצירתיים ומהירים בפתרונות שאנחנו מציעים, לשלוט בכל הטכנולוגיות החדשות, בפיתוחים הכי חדישים, בתקנים הבינלאומיים. זה פשוט לא מספיק היום להיות רק טוב. צריך להיות מצוין וצריך להיות זריז. אם פעם הינו רק חברת ביצוע ויכולנו לחכות לתכנון פיקס לפני שהתחלנו לעבוד, היום, אנחנו יודעים להיכנס לפרויקט בשלב הרבה יותר מוקדם ולהתחיל בביצוע – תוך כדי תכנון, מה שנקרא TURN KEY”.

 

 

בסופו של דבר מדובר באנשים ובמערכות יחסים בעבודה היומיומית והשקט שאנו מעניקים ללקוחות שלנו. הקשרים שלנו עם כל השחקנים בענף והיכולת שלנו לפתוח דלתות ולשחרר פקקים, מאפשרת לנו לסיים פרויקטים באיכות הכי גבוהה ובלוחות זמנים מאוד מהירים וזה מתחיל באנשים טובים שאוהבים את מה שהם עושים. “אני באמת מאמין ” אומר איתי “שמצוינות אמיתית מתחילה באהבה ושרק מי שאוהב ומכבד את מה שהוא עושה ואת האנשים שסביבו, יכול לתת מעצמו את ה- 150% שאנחנו דורשים מעצמנו ומכל מי שעובד איתנו”!

 

 

כל חברה רוצה שהמשרדים שלה יהיו הכי גדולים, הכי יפים, הכי מרשימים, הכי נגישים, הכי ירוקים, הכי יעלים, הכי אייקונים – הכי WOW, אם פעם, חדר כושר במשרד היה נחשב לשיא ההשקעה בעובד, היום, יש להם קומות פנאי שלמות עם סטודיו ליוגה, מסלול ריצה, מגרש כדורסל, פודי שינה, בר קוקטיילים, מתחם מסעדות גורמה, מטבח מבשל, בתי קפה, פארקים מקורים עם גינות כלבים וכוורות דבורים (!) אין לזה סוף ומישהו בסופו של דבר – צריך לדעת לבנות את כל זה וברמה הכי גבוהה שהלקוחות מצפים לה.

 

 

 

גם בתחום הנגישות והמערכות הירוקות, עשינו, בשנים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית ואנחנו נדרשים לסטנדרטים אחרים לחלוטין, חברות היום, בוודאי החברות הבינלאומיות כמו גוגל, פייסבוק, HP ופאלו אלטו, כבר לא מסתפקות אפילו בתקן LEED, הן מקדימות בהרבה את הרגולציה, אפשר לומר שהן אלה שמגדירות את הסטנדרט לנגישות ובנייה ירוקה, מערכות חכמות עם בקרת טמפרטורה ותאורה פרסונלית לעמדת העבודה, חניונים חכמים, עמדות עבודה שניתן לכוון את הגובה שלהן, דלפקי קבלה וחדרי שירותים עם אסלות וכיורים מתכווננים עבור בעלי צרכים מיוחדים, אמצעי ניווט דיגיטליים לעיוורים והגברת קול ללקויי שמיעה – גם כאן השמיים הם כבר לא הגבול.

 

 

הרבה פעמים האדריכל מגיע אלינו עם רעיון חדש – משהו שאף פעם לא נעשה ואנחנו מבצעים אותו פעם ראשונה ולומדים תוך כדי וכאן הניסיון שלנו – קריטי ממש. זה קורה הרבה גם עם פרטי גמר מיוחדים שצריכים להזמין בדרך כלל בלוחות זמנים בלתי אפשריים, הזמנות מחו”ל, דברים שצריכים לייצר במיוחד מאפס. זה כמו פאזל – שכל חלק בו עשוי לפי מידה וכל החלקים צריכים להתחבר בצורה מדויקת אחד לשני – בדיוק לפי ההנחיות של האדריכל. גם מבחינת ביצוע וגם מבחינת מערכות וחומרים, אנחנו עושים הרבה וויז , ומאוד קשובים לצרכים של האדריכל ושל הלקוח ואין לנו ברירה- אלא להיות גמישים– כי הכל נורא מהיר ודברים כל הזמן קורים תוך כדי עבודה.

 

 

 

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות לעדכונים נוספים:
LINKEDIN
FACEBOOK
INSTEGRAM

 

פלייטיקה לייף סטייל / צילום :איתי בנית / אדריכל: רואי דוד

 

פלייטיקה לייף סטייל / צילום :איתי בנית / אדריכל: רואי דוד

 

CYBERPROOF | צלם: גדעון לוין | אדריכל :ערן נעים

 

סוזוקי | אדריכל: מיכי סתר | צילום: עוזי פורת

 

סוזוקי | אדריכל: מיכי סתר | צילום: עוזי פורת

 

לפרויקטים נוספים בקרו באתר שלנו:
https://a-weiss.co.il/
טל’ 03-6911006
פנחס רוזן 72 תל אביב

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*