על גבעה בחיק הטבע הפסטורלי ב-Menorca, ספרד, הושלם לאחרונה בית הנופש Es Bec d'Aguila. אי אפשר היה לבחור לו מיקום אידאלי יותר מבחינת היופי הנופי וההיסטוריה: האחוזה הכפרית נבנתה במאה ה-19, עבור משפחת סוחרים עשירה, שרצתה גם להיות קרובה לטבע המרגיע וגם לארח אורחים מכובדים.

 

 

האחוזה המשופצת, עוצבה על ידי הסטודיו Atelier du Pont מפריז, כנכס להשכרה הכוללת שירות, כשהוא משלב את האווירה של בית נופש פרטי עם שירותי מלון יוקרתי. העיצוב החדש שילב בתוך פאר העבר המוחצן – מאפיינים המקנים תחושה אותנטית של אלגנטיות נינוחה ועידון קוסמופוליטי, באמצעות שילוב אקלקטי של אלמנטים עכשוויים ומודרניסטים.
בעבודה בסיוע צוות בעלי מלאכה מקומיים, שולבו באחוזה בת 12 הקומות, עם 12 חדרי שינה – אלמנטים מסורתיים מהשפה האדריכלית של המקום, עבודת יד שהאיים הבלאריים מפורסמים בה, באסתטיקה ים תיכונית אך בהילה קוסמופוליטית: אוסף רהיטים מאמצע המאה מאנגליה, צרפת, דנמרק וספרד, יחד עם אוסף אמנות עכשווית. השילוב של אלמנטים כה מגוונים, מתלכד בהרמוניה לאסתטיקה של תחכום אקלקטי, המשקף את ההיסטוריה המסועפת של האי שידע כיבוש מורי, ספרדי, אנגלי וצרפתי.
המקום מציע לאורחיו טיולי טבע, פיקניקים וטיולי ציד, או פשוט להתפרקד על כורסה עם כוס יין צוננת וליהנות מהנופים המרהיבים. טבח ביתי מכין מנות ים תיכוניות עם מרכיבים טריים שגדלים או מיוצרים באחוזה, כמו ירקות, עשבי תיבול, ביצים ודבש.

Camino de Es Bec
7730 Alaior, MenorcaBaleares

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*