איך יראה משרד העתיד וכיצד סביבת העבודה תתפתח בשנים הקרובות? שאלנו מומחים בעיצוב, טכנולוגיה, ארגונומיה וקיימות, לנסות לנבא עבורנו את השינויים שהעתיד צופן לתחום, לצפות בצרכים העכשוויים ולעזור לנו להיערך בכדי לספק להם פתרונות למפרע.

איך יראה משרד העתיד וכיצד סביבת העבודה תתפתח בשנים הקרובות? שאלנו מומחים בעיצוב, טכנולוגיה, ארגונומיה וקיימות, לנסות לנבא עבורנו את השינויים שהעתיד צופן לתחום, לצפות בצרכים העכשוויים ולעזור לנו להיערך בכדי לספק להם פתרונות למפרע.

 

SelgasCano-.-Shoreditch-Second-Home-

סביבת עבודה workspace

 

עיצוב ארגונומי עבור סביבת העבודה ,הפך למגמה עולמית. הנושא הפך ליותר נפוץ ויותר פופולרי כי הוא מבוסס על שינוי יסודי בתפיסה שלנו את העובדים המבצעים את העבודה וכיצד הם משתמשים בטכנולוגיה. יותר ויותר, טכנולוגיות חדשות מאפשרות לאנשים לעבוד ממקומות שונים מאשר המשרד שלהם. כאשר חללים חלופיים אלה מתוכננים היטב, הם משפיעים לטובה על בריאות העובדים ועל רווחתם ומגבירים את ניידות העובדים. כאשר הם מעוצבים בצורה גרועה, הם יכולים להגביר את הלחץ על ידי חשיפת עובדים לרעש, צמצום הפרטיות וישיבה בתנוחות לא בריאות.

 

September-2015-Company-Profile-We-Work-2

 

באיזה מצב הגוף שלנו מתפקד הכי טוב?
ארגונומיה מאפשרת לגוף האנושי להשתמש בטכנולוגיה, כדי לעשות עבודה באופן שאינו מוביל לפציעה, השמנת יתר, אי נוחות או בעיות אחרות. אם יש דבר אחד שמעצבים חייבים לזכור תוך כדי פיתוח החללים שבהם אנו עובדים, היא צורה ותפקוד של גוף האדם. לעתים מעצבים מאמצים פתרונות חזותיים עם דגש על האסתטיקה שלהם, בלי לחשוב “איך הגיוני לתת לגוף לעבוד הכי טוב?”. מספר תמריצים חדשים מוצעים למעצבים כיום, בכדי שיתחשבו בגוף האדם יותר בזהירות בעבודתם, כולל הסמכה מ-LEED.

 

B.B-529-5763bokxweb

 

עבודה מבוססת-פעילות
לא בטוח אם זה מה שהביא למגפת ההשמנה, אבל סקרים מוכיחים שאנשים שורפים פחות קלוריות במהלך יום העבודה וכי ההשפעה של זה יכולה להצטבר לאורך זמן. סביבות עבודה חדשניות מציעות כיום אפשרויות עבודה המאפשרות לעובדים לזוז, ללכת ולהוציא אנרגיה, לשלב סוגים אחרים של תנועה במהלך יום העבודה בתוך שטח משרד המסוגל להשתנות ואשר אינו סטטי.

 

1459920_Second_Home_UK_Selgas_Cano_Iwan_Baan_4

 

איזון בין עבודה לחיים
כשחושבים על האבולוציה של מקום העבודה, אנחנו רואים בעיני רוחנו כוח עבודה מזדקן. אם אנחנו צריכים להמשיך לעבוד לתוך שנות השבעים שלנו ומעבר להם, אבל לא רוצים לפספס בו בזמן את המשפחה והנכדים, אנחנו לא נעבוד כמו שאנחנו עובדים עכשיו. באמצעות הטכנולוגיה, אנו יכולים לשפר את סביבת העבודה הווירטואלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ללא תלות במיקום העבודה. אנו נחפש טכנולוגיה שתאפשר לנו ליצור חוויית עבודה מרחוק, המחקה את ניסיון העבודה פנים אל פנים. טכנולוגיות חדשות יסייעו לאנשים לנהל את חוויית העבודה מרחוק שלהם, בצורה טובה ויעילה יותר. המוקד הגדול ביותר עבורנו במשרד אינו הרהיטים או החלל – אלא העבודה עצמה ואיך לשלב את החיים בבית ואת הצרכים האישיים, עם חיי העבודה.

 

7

 

עיצוב לתרבות העכשווית
אנו רואים כעת השפעה של עיצוב המוכר לנו מחללי מגורים, חודר לסביבות העבודה, אך זה רק קצה העניין עצמו: שינוי נורמות שהן כיום חלק מחיי היומיום שלנו, התרבות העכשווית שלנו. הרעיון של עבודה אך ורק בחדרון מרובע, הופך להיות יותר ויותר לא רלוונטי וכלי העבודה שלנו משנים את האופן שבו אנו משתפים פעולה ומאתגרים רעיונות מסורתיים לגבי האופן שבו הארגון פועל.

 

20140729_Columbia_Start_Up_Labs-36

 

בריא וטבעי
תעשיית הקיימות מלמדת אותנו להשתמש בפחות אנרגיה ולהשתמש פחות כימיקלים מזיקים. העיצוב צריך להיות בעל השפעה חיובית, תמיכה בבריאות האדם ובריאות הסביבה ורווחה. בריאות חומרית היא דרך קריטית להשפיע על בריאות האדם ועל הסביבה. בחומרים יש השפעה ישירה על הבריאות של הדיירים. למדנו מזמן כי הצבת בעלי חיים בגן החיות בקופסאות בטון, הפכה אותם לעצובים, פגיעים למחלות ולירידה בתוחלת החיים, אך במקביל גילינו רק בשנים האחרונות, כי הצבת בני אדם בתאים, פוגעת בבריאותם וברווחתם. מעצבים מבינים שהגיע הזמן להתנתק מהמרחב המשרדי המסורתי. הם מוצאים דרכים לטשטש את הקווים בין הבית והחוץ ולשלב עקרונות כמו ביופיליה – מגמה חשובה שמתחילה רק עכשיו – להביא את הטבע למבנים. הזמנת הטבע לסביבת העבודה, מסייעת לעודד אתיקה סביבתית, אך היא גם חושפת קשר ברור לאופן שבו הטבע עוזר לשפר את הבריאות.
הטכנולוגיה מעניקה לנו משוב על היתרונות של עיצוב בריא ובריא. זה מאפשר לנו ברציפות לפקח על איכות האוויר, למשל, ובכך לפתח הבנה טובה יותר לגבי מה בסביבות הוא בעל השפעה על איכות האוויר. משתמשים פרטיים יכולים גם להתחבר עם הטכנולוגיה כדי לפקח על התגובות שלהם במקום העבודה וללמוד כיצד הסביבה משפיעה על בריאותם ורווחתם.

 

malcew-office-tree-house-designboom01

 

psfk

 

communal_office2_cf_03

 

קיים כיום עולם של הזדמנויות של ידע וטכנולוגיות מתקדמות בתכנון, ארגונומיה, טכנולוגיה וקיימות, כדי לעצב את מקום העבודה העתידי כך שישקף את האידיאלים החדשים של החברה ולספק תמיכה טובה יותר לסביבה ולגוף האנושי.

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*