בית ביישוב במרכז הארץ, תוכנן ועוצב למשפחה עם 4 ילדים: בית חם, בסגנון מעט כפרי עם נגיעות קלאסיות, בסגנון על זמני.

 

“המשפחה אוהבת לשבת תחת כיפת השמיים ולכן קיימות פינות ישיבה רבות, עם מרחבים חווייתיים במיוחד”, מסביר שי דוד, בעלי חברת כרכום המתמחה בתכנון עיצוב וביצוע גינות. ביחד עם האדריכלית שרון וייזר, נבחרה צמחיה ים תיכונית שמשתלבת עם הסגנון האקלקטי, הכולל אלמנטים מודרניים וכפריים: קווי המתאר ברחבי הגינה הם ישרים ונקיים, בעוד החומרים נוטים יותר לנראות אותנטית וכפרית. מהבולטים שבהם הם האלמנטים בסביבת בריכת הנוי, הפרגולה שיוצרה מעץ גושני וריהוט הגן.

 

 

 

אחד ממוקדי המשיכה המעניינים היא בריכת הנוי – מוקד זן טהור ומרגיע, הכולל מים מפכפכים שנובעים מהסלעים ודגים חיים. בחלקה הצפוני-מערבי של הגינה, מעבר לבריכת הנוי, ממוקם אזור הלאונג’ מרכזי בו פינת האוכל והטלוויזיה שרוצף אבן טבעית בסגנון חופשי ובגדלים משתנים. הפרגולה הגושנית תוכננה בסגנון כפרי וכוללת תאורה דקורטיבית של נברשות וספוטים המאירים את האזור כולו. פינת הסלון החיצונית מוקפת עצים ומוגבהת מעל מפלס החצר ויושבת על קורות עץ גושניות, זהות לאלה של הפרגולה. במרכזה פינת המדורה (FIRE PIT) המהווה מוקד משיכה אטרקטיבי. מעליה ניתן לחמם את הידיים ביום קריר ולצלות מרשמלו. בגינה הותקנה טלוויזיה OUTDOOR מתוצרת AQUA VISION הבריטית.
בכניסה לבית יש חלון ענק שמשקיף על הפטיו, פסל הבודהה ובריכת נוי עם דגי נוי, נחצית על ידי מדרכים שמובילים מהסלון לפינת הישיבה החיצונית המופרדת מהבית. הבודהה הגיע ארצה מטיול משפחתי במזרח.

 

 

 

 

הצד הימני של הבית הוא בעצם לופט ציבורי גדול הכולל את הסלון, מטבח ופינת האוכל שממוקמת ביניהם. מהמטבח יש יציאה לגינה למרפסת קדמית, והוא מהווה את מרכז הבית – ממנו אפשר להשקיף לכל החללים הציבוריים. עבור החלל הציבורי נבחר טרצו בגוון מוקה, משטח אחיד ללא חלוקות. פרופילי החלונות בלגיים עם חלוקות שנותנות לוק חם וכפרי, שהותאמו לצבע רצפת הטרצו, בשביל לתת את ההשלמה הצבעונית. המטבח ובמרכזו אי, עשוי עץ אלון מבוקע, שולבו בו כיסאות רטאן המשלימות את הלוק החמים. מעל האי ממוקמים גופי תאורה, קריסטלים אמיתיים בהזמנה בניפוח בעבודת יד, עם התאמה מדויקת של הצבעים, המשתלבים במארג חומרים שמספקים תחושה ביתית.

 

 

 

 

 

 

 

בסלון שולבו גוונים של כחול, עם שולחנות בשילוב מתכת פליז. כל החלל עם פאות חשופות לכיוון הגינה, מה שנותן תחושה שהפנים והחוץ מתערבבים. שקיפות של חלל אחד גדול. חדר מסטר בצד השמאלי של קומת הקרקע מרווח ומפנק, עם יציאה לגינה. חדר ארונות וחדר רחצה פתוחים לחדר השינה (למעט השירותים). בחלל המסטר שולבו רצפות מצוירות עם פלטות חלקות על הקירות.

 

 

 

 

 

 

 

חדרי הילדים בקומה השנייה חופו ברצפת פרקט, שולבו ספריות ופינות עבודה בהתאם לסגנון והעדפות של כל אחד מהם, בעיצוב כפרי לייט עם צבעוניות בהירה, וטפטים על הקיר.

 

 

 

 

בבית הותקנו מגוון מערכות חכמות מבית חברת טופ אודיו, בין היתר חשמל חכם של חברת PHILIPS. כל הבית נשלט על ידי חשמל חכם, עם מפסקים מעוצבים, מערכת שליטה ובקרה של CONTROL 4 ששולטת על החשמל החכם בצורת תריסים חשמליים, מערכות אודיו וידאו, על מערכת המיזוג. בכל הבית מותקנים רמקולים של חברת BOWERS AND WILKINS.

שטח: 650 מ”ר, בנוי 450 מ”ר
אדריכלות ועיצוב פנים: שרון וייזר
עיצוב ותכנון חוץ: שי דוד, חברת כרכום
חשמל חכם, אודיו, וידאו: חברת טופ אודיו

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*