בית תלת-קומתי זה, נועד להיות בית נופש עבור דיירת ושלושת חתוליה, בז'ונאן אשר בצפון-מערב טייוואן. הסטודיו KC Design Studio העניק שלו עיצוב שובב וורוד, שתוכנן להנאתם ונוחותם של הדיירת האנושית והחתולים כאחד.

עיצוב הבית כולל חומרים מנוגדים, מחיצות זכוכית בצבע ורד ואוסף פסלונים ויצירות אמנות בהשראת מנגה. במפלס התחתון, אזור מגורים בתוכנית פתוחה, עם אזור ישיבה, אזור אוכל ומטבח. קשת עץ עם וילון ורוד מסתירה בצורה חכמה את ארונות המטבח מצד אחד ואת שירותי האורחים מצד שני. הקירות והתקרות צבועים בצבע מינרלי ורוד יחד עם צבעי אבטיח ואפרסק וגם טרצו לבן עם כתמים ורודים ואפורים גדולים, שהפך לאופנתי עד למאד (ואומץ כבר, איך לא, על ידי מעצבי הפנים של ארצנו). השפה הגיאומטרית היא של צורות מעוגלות וצורות מקושתות.
הדומיננטיות של הוורוד ממשיכה למפלסים שלמעלה, שם חדר השינה הראשי וחדר המשחקים של החתולים. החדרים מחולקים באמצעות מחיצת זכוכית המאפשרת לדיירת להשקיף על החתולים ממיטתה בזמן שהם משחקים או ישנים וכן מאפשרת לאור טבעי להציף את הפנים, מהחלונות הגדולים של חדר המשחקים ולהגיע לחדר השינה. החתולים קיבלו גם גרם מדרגות ספירלי מסתובב ממתכת, דמוי קרוסלה התלוי מהתקרה.
בניגוד לורוד האופטימי בחדרי המגורים והשינה, הקומה העליונה פונקציונאלית, חלל פשוט עם משטחי בטון, ריצוף עץ כהה וריהוט שחור, הפוגה כרומטית לבועה הילדותית המאפיינת את שאר הבית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*