מעצבים רבים ולקוחותיהם מבקשים להכניס את החוץ, לרוב החצר ההיקפית, אל תוך הבית ולייצר מראה מתמשך של הפנים והחוץ. בית אחד בשרון מדגים בצורה מוצלחת כיצד משלבים בין פנים וחוץ. בבית השקוף קשה להבדיל בין חלל הפנים לגינה המעוצבת.

 

חזית הבית כמו גם גם דלת הכניסה, שקופות ומרגע הכניסה לחצר הבית נפרש לפנינו. קיר הכניסה בחזית מחבר בין הבית לבין מרפסת גדולה ויוצר קשר בין שני החללים.
הקומה הראשונה בבית כוללת את החללים הציבוריים – סלון, מטבח ופינת אוכל. “החלטנו לבנות את החלק הציבורי כחלל אחד כדי לייצר תחושת מרחב”, אומרים הדיירים, בני הזוג רומי וקובי חליפה “בזכות קיר הזכוכית והמפתחים הגדולים הצלחנו לשלב בצורה מושלמת בין הפנים לחוץ ויש תחושה שהבית ממשיך עד לחצר. בהמשך הקומה מיקמנו את סוויטת ההורים המופרדת מהחלל המרכזי. רומי אשתי העוסקת בעיצוב חללי תצוגה, הייתה אחראית לעיצוב ולבחירת החומרים שמגדירים את החיבורים של הבית. כדי לייצר את האווירה הביתית והחמימה אותה רצינו, בחרנו באלמנטים כמו אריחי חלילה או מטבח המעוצב בסגנון חם וכפרי שפתוח לחצר גם הוא. את חדרי הילדים מיקמנו בקומה העליונה אותה עיצבנו כשהחדרים מקיפים חדר משפחה מרכזי ולצידו חדר רחצה. התקרה מזכוכית מחופה בקורות עץ ולרצפה בחרנו בפרקט בגוון לבן”.
חליפה הוא בעליה של חברת ארטפרו, המתמחה באלמנטים מעוצבים לבית מברזל והדבר ניכר בבית, כמו במדרגות ברזל שעוצבה על ידו, כמו גם שערי הכניסה, פרגולה, מתקן לתליית הסירים במטבח מעל האי, מטבח חוץ כולל פריג’ה (גריל ארגנטינאי), תאורת חוץ ופריטים נוספים בהם ארונות, שולחנות וכסאות מברזל.

מיקום: שרון
גודל: 200 מ”ר
הדיירים: זוג + 3
ברזל: ארטפרו
צילום: גלעד רדט
אדירכל: יונתן מונג’ק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
האסיינדה בהודו / MuseLAB
עיצוב פנים
האסיינדה בהודו / MuseLAB
  בית Hacienda הוא מחווה למורשת הארכיטקטונית העשירה של ספרד ומקסיקו, שעוצב בהתאמה לאקלים
מרכז הבריאות Zariquiey Foyer / בתכנון MIAS Architects
עיצוב פנים
מרכז הבריאות Zariquiey Foyer / בתכנון MIAS Architects
                    ARENYS DE MUNT, SPAIN
ינון בן דוד משלב את הטבע בבתים שהוא מתכנן
עיצוב פנים
ינון בן דוד משלב את הטבע בבתים שהוא מתכנן
כמי שנולד וחי ברמת הגולן, בן דוד חווה את הטבע מדי יום: “הטבע מבחינתי

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*