דירת הדופלקס ברעננה מגלה לנו איך אפשר לעצב את הבית בסגנון מודרני ובכל זאת לייצר חלל חם ומחבק.

תכנון נכון וחשיבה יצירתית, יכולים להביא לבית שלנו פתרונות מעוצבים שנותנים מענה לצרכים פונקציונאליים ומשדרגים את איכות החיים שלנו בבית. בדופלקס ברעננה אליו אנחנו מגיעים, אנחנו יכולים לראות כיצד הצרכים של בני המשפחה יחד עם החשיבה היצירתית של האדריכליות מייצרות תוצאה שהיא לא פחות ממושלמת. ״לבני המשפחה היה חשוב שתהיה בבית חלוקה נוחה והפרדה בין אזורים שונים, מתוך מטרה לשמור על סדר״, משתפת אותנו אנוק רון השותפה במשרד ״בזלת אדריכלים״ יחד עם שירה דרומי. ״לשמחתנו זכינו לעבוד עם משפחה מקסימה, בעלת טעם משובח וראש פתוח ונועז״.

ואת התוצאות של העבודה המשותפת אפשר לראות בפינות רבות בבית. בכניסה לבית ממול למטבח ניצבת יחידת נגרות ייחודית, מבית ׳דלקוב ארונות׳. ״את המטבח תכננו כך שיהיה פתוח עם הסלון כדי לייצר תחושת פתיחות ומרחב״, מסבירה רון. ״לכן בחרנו בצבע לבן דומה שיאפיין את החללים הציבוריים וכדי להרים אותם הכנסנו יחידת נגרות עם זכוכית ותאורה בפנים שהיא מאוד דקורטיבית ומרשימה ומי שמגיע הביתה – רואה אותה כבר בכניסה. בנוסף בחרנו בקיר כוח עשוי עץ לטלוויזיה העשוי כחלק מיחידת נגרות המכניסה אופי לחלל״.

״למרות שהדירה מעוצבת בקו מודרני לחלוטין, בחרנו לשלב פרקט ונקודות עץ נוספות, המקיימות דיאלוג מעניין עם העיצוב והריהוט המודרני״, מסבירה האדריכלית. את הנגיעות של הצבע והעץ אפשר למצוא בנקודות שונות בקומת הכניסה, למשל בכסאות הבר המשלבים שחור ועץ או בגופי התאורה השונים מעל פינת האוכל הגדולה שמתאימה לאירוח. האדריכליות בחרו גם בספה עם גב מעוצב מכיוון שהיא ממוקמת במרכז החלל הציבורי.

״בקומה העליונה, הזדמן לנו ליצור אזור יוצא דופן – החלל המואר הפך לחדר משחקים, ובתוכו, עיצבנו חדר עבודה בתוך קוביית זכוכית״, ממשיכה רון. ״לבני המשפחה הייתה חשובה החלוקה והם רצו שתהיה נוחה ושנייצר הפרדה בין אזור המשחקים בקומה העליונה ליתר החלל, כי הם רצו לשמור על סדר. בנוסף הם ביקשו שתהיה פינת עבודה מאוד מפנקת ומופרדת מהבית, אבל עדיין שנדע לשמור על חיבור ולכן החלטנו לעשות אותה שקופה. הויטרינה מזכוכית מאפשרת כניסת אור ועם זאת חוסמת רעשים ומספקת תחושת פרטיות״.

״בנוסף, הם רצו שחדר ההורים יהיה סופר מפנק ויוקרתי ולכן החלטנו לחבר אותו עם חדר הרחצה בעזרת קירות זכוכית ואריחים הממשיכים מתוך חדר רחצה אל קיר גב המיטה״, מסיימת את הסיור בדירה האדריכלית אנוק רון. ״כדי לשדרג את חדר השינה בחרנו בארונות הזזה ייחודיים שהטלוויזיה מובנית בתוכם, גם הם מבית ׳ארונות דלקוב׳״.

אדריכלות ועיצוב פנים: בזלת אדריכלים
מיקום: רעננה
הדיירים: זוג + 2
גודל: כ-160 מ”ר
ארונות: ארונות דלקוב
צילום: אלעד גונן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*